Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

Citat från: "Xyzar"Tror det nog kommer bli en paus nu i december, tror många har adventfirande och allmänt familjemys. Jag kan nog vara med, men känns inte som att det ligger högst på listan =/

Jag tror du har rätt ...
Det skulle funnits ett julmagicblock :)

Enchantment WhiteWhiteWhite
Tap a tomte you control, exile target black creature!
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

Mest för att övertyga Marcus om att det händer att jag draftar annat än Svart och Rött så körde jag min första Zendikar draft online precis och kom först :)...

2-0
2-0
2-1

Denna vit gröna lek gjorde susen.

5x Forest
7x Plains
2x Graypelt Refuge
2x Kabira Crossroads
1x Oran-Rief, the Vastwood

1x Blade of the Bloodchief
1x Scute Mob
1x Vines of Vastwood
1x Kor Duelist
1x Shieldmate's Blessing
1x Oran-Rief Survivalist
2x Cliff Threader
1x Journey to Nowhere
1x Ondu Cleric
1x Armament Master
1x Kor Aeronaut
1x Kor Outfitter
1x Oran-Rief Recluse
1x Savage Silhouette
1x Kor Sanctifiers
1x Pitfall Trap
1x Turntimber Basilisk
1x Joraga Bard
1x Caravan Hurda
1x Vastwood Gorger
1x Baloth Woodcrasher
1x Celestial Mantle

I finalen var det Celestial Mantles förtjänst att jag vann :)

Plutonergy

Jag och Marcus tänkte påbörja en ny Ante nu på söndag, skulle fler dyka upp ifrån decembermyset så hade det vart kul med en draft :)

Och helt fett är det att Worldwake releasen är på min födelsedag!

Plutonergy

Vill någon drafta nu på söndag 12:00?
Gärna någon med nyckel.

Zendikar/Zendikar/Zendikar ...

Plutonergy

Jag tror Marcus, Robbin & Lindén skulle delta (ni får gärna lämna bekräftelse i forumet)... jag skall se om jag kan röka ut pannan från Magic online :)

Robin

Jag vann combat med 13.

Brain

Tomas Davidsson

Plutonergy

Citat från: "Brain"Jag är på!

Nice, jag sprang på Junior på bussen han kanske kommer om han hinner :)

Plutonergy

Riktigt nice att vi hade en draft nu i helgen Magic abstinensen har joggat på mig. Ganska bra ratio på festländer i senaste displayen tyckte jag :)

Är det någon som är sugen på en till draft redan nu på söndag, 12:00 ?...

Barcus

jag kommer absolut vara med
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Plutonergy

Citat från: "Barcus"jag kommer absolut vara med

Nice, jag tror vi kan bli en del Linden och Nils och eventuellt två killar till. Brain?... Pannan?...

tomez

blir det mer draft så hänger jag gärna på  =)

Plutonergy

Skoj att vi var 6 pers på senaste draften :)

Vilka vill drafta nu på söndag 12:00 ??...

Söndag 31/1 åker Marcus bil till Wizard Games i göteborg om intresset finns, med split på bensin. Det är Worldwake pre-release, jag tror det är sealed 3st Zendikar & 3st Worldwake och top8 draft... och med priser

Läs mer på: http://www.wizard-games.com/events_calendar.php?_day=31&_month=01&_year=2010

Jag tror även att spel-i-focus har pre-release för Worldwake ochså...

Platser i bilen är 5 st... och jag tror att vi i skrivandets stund är 3st intresserade att använda söndagen 31:e januari på Wizard Games i göteborg :)

1. Marcus
2. Billy
3. Lindén

Xyzar

kommer, så länge det inte är slut på kontot, men du tar väl natura Billy?
There is no IRL, there is only AFK.