Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

Citat från: "Xyzar"kommer, så länge det inte är slut på kontot, men du tar väl natura Billy?

Natura wohoooo :)...

Fan jävla skit jag har en 30års fest på lördag i göteborg att attenda till, fick just nu reda på att jag har glömmt detta, jävla skit. Sen så var tydligen tanken att vi skulle ha "kalas" på söndagen för honom. Jag får se hur jag skall slingra mig ur det här, jag ordnar boosters åt "er" även om jag inte kan delta iaf, jag skall försöka trixa mig till ett grönt kort, draft och natura är ju lixom det jag lever för :)

Återkommer med resultat...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

pannan

jobbar sista helgen i januari tyvärr

Barcus

jag har fixat bosters nu från billy.

så kommer vara nere på geddon på söndag kl 12 för draft
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

pannan

man kan alltid lite på att Billy ordnar ens "fix"

Plutonergy

Jag gillar inte att missa en draft ... jag hoppas inte att det händer igen! :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Xyzar

Prereleasen är bokad lördag för:
1.Marcus
2.Billy
3.David
4.Lindén
5.?

Vem tar den sista platsen?
There is no IRL, there is only AFK.

Plutonergy

Citat från: "Xyzar"Prereleasen är bokad lördag för:
1.Marcus
2.Billy
3.David
4.Lindén
5.?

Vem tar den sista platsen?

Denna helgen jobbar min bättre hälft och jag har bara möjlighet att ordna barnvakt vid ett tillfälle som det ser ut nu. Med andra ord så åker jag på Worldwake Prerelease på lördag och kommer inte att delta i någon aktivitet på söndagen.
Dessvärre har jag inga Zendikar boosters i min ägo just nu att kunna bidra med om någon vill drafta på söndagen.
Om det blir någon förändring lämnar jag medelande här i forumet.

Xyzar

Janne tar den sista platsen, så nu är det fullt i markus bil

Xyzar

Tagga draft på söndag!! Bjuder du på en WW booster eller Marcus?

Plutonergy

Worldwake is here!! :)

Draft nu på söndag 12:00

Zendikar/Zendikar/Worldwake

Det är Marcus som är ägare till WW boostrarna vi gör upp på plats hur vi skall göra med dem.

Plutonergy

Nice att vi vart 8 spelare senaste två söndagarna, även om jag själv inte kunde vara med på den ena :)

Magic Draft nu på Söndag iaf...

100:- per draft

Hade vart nice att se Brain på en draft så någon med nyckel är där, det finns en liten chans att Marcus kanske åker till Fjällen...

Brain

Har för avsikt att medverka nu på söndag
Tomas Davidsson

Plutonergy

Citat från: "Brain"Har för avsikt att medverka nu på söndag

Niiice :)

Jag får inte glömma att ta Worldwake boostrarna från Marcus innan/ifall han ska till fjällen *påminner mig själv*

Plutonergy

Draft nu på söndag, likadant som senast

Denna söndag vet jag att Marcus inte kan delta så därför är det jättesött om Brain är med :)... keys keys keys...

EDIT: ingen draft nu på söndag pga årsmöte

Brain

Citat från: "Plutonergy"Draft nu på söndag, likadant som senast

Denna söndag vet jag att Marcus inte kan delta så därför är det jättesött om Brain är med :)... keys keys keys...

Årsmöte på söndag så det brukar vara stängt för spel.
Jag kommer inte medverka då det just är årsmöte (Tar för lätt på mig saker jag inte kan genomföra fullt ut annars)
Tomas Davidsson