Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Xyzar

Fastän jag älskar att drafta är det nog najs med en liten break =). Lira lite casual eller nåt i veckan istället
There is no IRL, there is only AFK.

pannan

sån tur att magic online finns varje dag iallafall

Plutonergy

Citat från: "Brain"
Citat från: "Plutonergy"Draft nu på söndag, likadant som senast

Zendikar/Zendikar/Worldwake

Denna söndag vet jag att Marcus inte kan delta så därför är det jättesött om Brain är med :)... keys keys keys...

Årsmöte på söndag så det brukar vara stängt för spel.
Jag kommer inte medverka då det just är årsmöte (Tar för lätt på mig saker jag inte kan genomföra fullt ut annars)

Alright, ingen draft nu på söndag med andra ord...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

Draft nu på Söndag!
Vilka är på?

Zendikar/Zendikar/Worldwake
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Xyzar

Har en kompis över från Stockholm så jag kan inte. Men ett tips är att drafta på Tågcon på söndag, kanske kan ragga tag på lite nytt folk. Vet några magicspelare som kan råka vara där

Barcus

Jag är på en draft på söndag Max en dock jobbar tidigt på måndag sen.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

tomez

jag tittar förbi oxå =)

haha markus vadå bara en xD blitt lite mjäkig nu när du börjat köra buss ? xD

Plutonergy

Jag som trodde busschafförer var stadigt folk :)

Xyzar: vi kanske skulle gå till Tågcon nån gång och ragga draftare? jag vet inte riktigt vad det är men jag antar det är en förening?

Jag är på Armagedon 12:00...

pannan

Det är ett spelkonvent på föreningen tåget, funderar på att gå dit och kika nåt en stund idag eller imorrn, bor bara några hundra meter därifrån.

Plutonergy

Citat från: "pannan"Det är ett spelkonvent på föreningen tåget, funderar på att gå dit och kika nåt en stund idag eller imorrn, bor bara några hundra meter därifrån.

Medans du är där kan du inte se vad det är för möjligheter för draft? :)

pannan

jo, aldrig varit där, men vet att det spelas magi iaf. Ska kolla om jag går dit. Har fått för mig att Linden brukar hänga där, men kan ha fel.

pannan

Det är tydligen 2200 pers med på gp Madrid nu, största construced-turneringen nånsin!
http://www.wizards.com/magic/magazine/article.aspx?x=mtg/daily/eventcoverage/gpmad10/welcome#5

Xyzar

Tåget är en random förening där det spelas magic och annat. Men denna helg är det Tågcon, ett minikonvent alltså. Många hänger där, såg lite magic spelas där idag osv, tänkte att man kan ha draften där idag och bjuda med lite folk osv, visa att vi draftar på geddon. Bra reklam för att vi ska köra full 8a varje helg och lite mer folk till geddon.

Jag kommer nog ner till geddon/där ni draftar vid 14, om ni inte börjat innan det blir jag glad, men annars ska jag sortera kort osv =)

Plutonergy

Citat från: "Xyzar"Tåget är en random förening där det spelas magic och annat. Men denna helg är det Tågcon, ett minikonvent alltså. Många hänger där, såg lite magic spelas där idag osv, tänkte att man kan ha draften där idag och bjuda med lite folk osv, visa att vi draftar på geddon. Bra reklam för att vi ska köra full 8a varje helg och lite mer folk till geddon.

Jag kommer nog ner till geddon/där ni draftar vid 14, om ni inte börjat innan det blir jag glad, men annars ska jag sortera kort osv =)

Det skulle vart en riktigt bra ide att köra våran draft på tågcon då i såna fall. Vi borde ta det till diskussion när vi möts på Geddon idag om vi skall flytta draften dit idag. (sista minut jag är slapp) :)

Många av oss behöver nog ändå förbi geddon, hämta counterstenar, spelmattor basic länder m.m.

Plutonergy

Söndagsdraft nu på söndag.

Zendikar/Zendikar/Worldwake...

Eller sealed om folk hellre vill det.