Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

pannan

jobbar till ca kl 16 tyvärr.

TeazZ

Tjena gott folk. Andreas heter jag träffade en del av er på worldwake prellen på wizardgames. Tänkte kolla om ni ska ha någon draft på söndag och om det är ok om jag är med då? :)

pannan

Ja, verkar bli en, brukar börja vid 12, ska inte vara med själv dock. Kan vara knivigt att hitta till lokalen om man inte är från Borås, men nån som ska vara med kan säkert hjälpa dig om det behövs?

TeazZ

Ok nice. Är ju egentligen inte från Borås men har bott här i snart 2 år så det fixar sig nog :P

Xyzar

Jag kommer såklart, så länge jag inte är tokbakis eller somnar hos någon annan ;)
There is no IRL, there is only AFK.

Plutonergy

Gött :)...
Marcus kommer inte så det är bra om vi fyller ut för honom :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

Vet inte huruvida jag skall medverka (Datorkrångel som måste fixas)
Är jag nere vid 12 är jag med :-)

Hann du få nycklar, Billy eller skall jag komma förbi och öppna?
Tomas Davidsson

Plutonergy

Citat från: "Brain"Vet inte huruvida jag skall medverka (Datorkrångel som måste fixas)
Är jag nere vid 12 är jag med :-)

Hann du få nycklar, Billy eller skall jag komma förbi och öppna?

Tag med dig datorn så fixar jag den åt dig during the draft ;)...
PS gäller bara om du har PC :)

Jag har fått nyckel, tack för att du frågar.

Sommartid i morgon, dvs att jag är där en timma tidigare ;)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Xyzar

Citat från: "Xyzar"Jag kommer såklart, så länge jag inte är tokbakis eller somnar hos någon annan ;)

jag är ju för rolig. Var både tokbakis och somnade någon annanstans. Men lirade likförbannat magic. Är man nörd eller

Brain

Citat från: "Xyzar"
Citat från: "Xyzar"Jag kommer såklart, så länge jag inte är tokbakis eller somnar hos någon annan ;)

jag är ju för rolig. Var både tokbakis och somnade någon annanstans. Men lirade likförbannat magic. Är man nörd eller

leker med hockeybilder och tennsoldater, klart man är nörd
Tomas Davidsson

Plutonergy

Det blir ingen draft nu på söndag eftersom det är Gothcon i Göteborg...

Däremot är det väl röd dag på Måndag, och jag kan tänka mig att spela så undrar jag om vi istället får ihop en draft på Måndag efter Gothcon, visas det intresse i forumstråden så kör vi.

12:00

Brain

Jodå, det är intressant men vet inte hur man är efter en helg i Götet
Tomas Davidsson

pannan

röda dagar innebär ofta att man får jobba ändå på mitt jobb, lite som på måndag.

TeazZ

Jag kommer nog bränna en slant på Gothcon. Och jag har inte så gott om dom just nu så jag får nog avvakta tyvärr.  :?

Xyzar

Får se hur pigg man är på måndagen, men mycket mögligt