Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

pannan

Jobbar till kl 16 på lördag, kommer kanske efter det

Plutonergy

Citat från: "Junior"Blire nått på söndag lr?

Draft Söndag 12:00

Klart det blir draft vad är en söndag utan draft :)...
Både jag och Leif har boosters, nu på söndag kan jag inte stanna längre än till 18:30.... men jag hoppas på att kunna fixa det, vill gärna två drafter :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

Jag är på på två!
Tomas Davidsson

JElfving

Citat från: "pannan"Jobbar till kl 16 på lördag, kommer kanske efter det

tur du inte jobbar söndag. då hade du missat en draft.

Barcus

Jag skall jobba fram till ca 15:00 på söndag kommer ner sen kan köra sent på söndag om det är någon som vill stanna sent.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

pannan

heh, precis, jobbar dag på söndag också förstås :)

Plutonergy

Draft nu på söndag 12:00
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

Jag tar plats i de två drafter jag antar det blir
Tomas Davidsson

Plutonergy

Citat från: "Brain"Jag tar plats i de två drafter jag antar det blir

Jag hoppas ochså på två drafter :)

Barcus

Jag är ledig på söndag räknar med att spela minst två drafter om inte mer.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

JElfving

räknar med 1 draft + fortsätta krossa billy med min ante-lek. (3-2 hittills)

Plutonergy

Citat från: "JElfving"räknar med 1 draft + fortsätta krossa billy med min ante-lek. (3-2 hittills)

Jag har medvetet gjort din lek tjockare än min, from this day you'll lose! :)

EDIT: Jag och Elving gjorde antelekar i veckan, på ett "eget" vis, vi draftade 3 boosters var och därefter har vi stoppat in valfria antal olika länder. Kravet är att vi spelar ALLA kort, ingen sideboard. Vi får efter varje match korregera land/manabasen i leken som vi vill.

Junior

Jobbar söndag men dyker upp vid 15:00 typ

Plutonergy

Då syns vi i morgon 12:00, glöm inte att det är kallt på geddon. Tag med långärmad tröjja! :)

Plutonergy

Draft Söndag 12:00

Jag har boosters till en draft!

Jag behöver själv gå ifrån Armagedon 18:30.
Jag hoppas Leif eller någon annan kommer som har lite boosters så draft nr2 löser sig för de som vill spela den.

PS: kallt i lokalen, långärmad tröja  :idea: