Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Brain

Tomas Davidsson

pannan

Får se om jag hinner. Det ska nog inte vara så kallt nu sägs det på forumet !

JElfving

Var nere på gedon idag och värmen var helt okej :)

Jag har en display som jag kan avvara.

Personligen är jag rätt sugen på att köra Sealed eftersom det är formatet för de två stora turneringarna på Borås Spelkonvent, men det kanske inte alla är. (dubbla picks!) :)

Plutonergy

Citat från: "JElfving"Var nere på gedon idag och värmen var helt okej :)

Jag har en display som jag kan avvara.

Personligen är jag rätt sugen på att köra Sealed eftersom det är formatet för de två stora turneringarna på Borås Spelkonvent, men det kanske inte alla är. (dubbla picks!) :)

Draft eller sealed spelar ingen rollför min del bara de e limited :)
Vi behöver mer boosters om vi sealar antar jag? jag har 24+st ...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Reifu

Jag kommer med massor av boosters.  :D

Plutonergy

Draft Söndag 12:00

Jag kommer troligen behöva åka ifrån Armagedon vid 15:30 tiden jag skall på dop, så är vi inte klara då får jag droppa eller låta någon annan spela klart för mig.

Jag har bara boosters till en draft, med tanke på draftnr2 så tror jag Leif och Elfving har boosters?...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

stämmer bra det. inte 100% om jag kommer än dock.

Reifu

Jag skall på dop i GBG 13.00, så kommer inte kunna närvara alls nu på söndag tyvärr.

Om ni behöver boostrar kan jag lämna av en display till någon.

Barcus

Jag kan plocka en display eller två av dig för draften.

Kommer ner på söndag och vill spela.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Reifu

Jag kan kika ner runt 11.30 på väg till GBG om någon är där då.

JElfving

du behöver inte det leif, för jag kommer på första draften och har boosters till alla.

Reifu

Marcus har plockat en av mig så ni skall definitivt ha så det räcker.

Plutonergy

Citat från: "JElfving"du behöver inte det leif, för jag kommer på första draften och har boosters till alla.

Tennisen inställd? :)

JElfving

jepp den är inställd. annars skulle jag väl inte pallra mig till gedon och umgås med er rövhål

Plutonergy

Hahahaha!  :twisted: