Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Bubba132

Kommer +1 till.

ang draft picks så kan man köra vinnaren tar 1kort valfritt, andra 2 random (dolda) tredje 2 random fjärde osv 1 random.
Kan vara kul när det blir lite spänning med i leken.

Plutonergy

Citat från: "Reifu"Jag har två displayer kvar, och planerar i dagsläget att dyka upp.

Härligt Leif, jag får ett par displayer till efter nästa veckas jobb men efter det kommer jag inte få tag på några förräns det dykt upp en ny lösning. Kommer du att kunna hjälpa oss med displayer som du gjorde senast?
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

TeazZ

asså jag är tok full nu  men är det game imon så kommer jga...

Plutonergy

Citat från: "TeazZ"asså jag är tok full nu  men är det game imon så kommer jga...

ITS GAME!
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

http://www.gametrailers.com/video/tactics-walkthrough-magic-the/708150

verkar ju rätt beige. men det finns en draft-funktion där man kan möta andra människor!! inte läst in mig överhuvudtaget men skulle väl inte våga hoppas på att man draftar Scars eller andra riktiga utgåvor, utan kanske speciella boostrar för spelet. drömmer om möjligheten att drafta gamla utgåvor. det vore myyyys!

dagle

Känns väldigt mycket som att de blandat Hero of might and magic och Wow och klistrat in figurerna från magic. Nu är iof det inte dåligt att låna idëer men det där såg inte speciellt roligt ut...

Plutonergy

DRAFT SÖNDAG 12:00... jag har boosters.

Leif, hur går det med displayer? :)

JElfving

jag kommer inte på söndag

Bubba132

Brain

Som det känns nu är jag på drafthumör! Ar nere strax innan 12 ifall humöret består (Om bussarna är snälla)
Tomas Davidsson

pannan

Livesändningen av top 8 i vm börjar ju om 20 minuter och en svensk är med, så det kan man ju inte missa. Lär innebära att jag sover vid den tiden istället.

JElfving

Citat från: "pannan"Livesändningen av top 8 i vm börjar ju om 20 minuter och en svensk är med, så det kan man ju inte missa. Lär innebära att jag sover vid den tiden istället.

kollar också. förlora 1-2 mot Love på bsk. han spelade långsamt, tänkte efter vid varje beslut och jag drog 1 land på 7 kort efter keepat 2 land sista. coolt om han bli världsmästare.

Plutonergy

Citat från: "JElfving"
Citat från: "pannan"Livesändningen av top 8 i vm börjar ju om 20 minuter och en svensk är med, så det kan man ju inte missa. Lär innebära att jag sover vid den tiden istället.

kollar också. förlora 1-2 mot Love på bsk. han spelade långsamt, tänkte efter vid varje beslut och jag drog 1 land på 7 kort efter keepat 2 land sista. coolt om han bli världsmästare.

Nu har jag missat något, kan jag få länk till detta? :)

JElfving

Citat från: "Plutonergy"
Citat från: "JElfving"

Nu har jag missat något, kan jag få länk till detta? :)

Det är slut billy. sändningen började vid 03.00-snåret. men du kan gå in på wizards sida och event coverage och läsa

Plutonergy

Draft på Söndag 12:00