Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

Citat från: "Plutonergy"Draft på Söndag 12:00

Draft söndag 80kr ... :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

om nån (med nyckel) vill spela edh kan jag vara på plats vid 11 imorrn.

Plutonergy

Citat från: "JElfving"om nån (med nyckel) vill spela edh kan jag vara på plats vid 11 imorrn.

vill bara bekräfta att jag läst inlägget, regeringen är inte hemma nu, skall fråga i mon morgon och postar i tråden eller ringer om jag har möjlighet.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

Citat från: "Plutonergy"
Citat från: "JElfving"om nån (med nyckel) vill spela edh kan jag vara på plats vid 11 imorrn.

vill bara bekräfta att jag läst inlägget, regeringen är inte hemma nu, skall fråga i mon morgon och postar i tråden eller ringer om jag har möjlighet.

Jag är där 11

Plutonergy

Det ser inte ut som att jag skall drafta på söndag (annandag jul)

JElfving

kan tänka mig att spela nånting iaf. KUB-draft? anmäl intresse. nån med nyckel måste vara med också

JElfving

kommer inte befinna mig på geddon imorgon. that is all

AlteC

Hej alla. Jag är ny här på forumet men har varit inne på armageddon 1 gång för någon vecka sedan. Jag har planer på att komma in nu på söndag också och även kanske vara med på magic draften. Vill bara veta när allting startar på söndag.

Jag försöker även bygga färdigt min kontrol-lek i magic och skulle uppskatta om någon ville hjälpa till genom att ta med sig några vivid-länder/reflecting pool samt kanske någon mulldrifter och extra cruel utltimatum för byte/säljning. Sådant som passar i en kontrol-lek helt enkelt.

Tack på förhand.

Plutonergy

Det blir draft nu på söndag 12:00... du är välkommen

AlteC

Nice. Kan man skaffa boosterpacks där eller? Jag hörde även något om att man måste vara medlem... går det också att lösa där eller måste det fixas på förhand?

pannan

Det brukar finnas folk som har boosters att sälja för ca 80-90 kr för 3 st. Du behöver inte lösa medlemskort innan, går att lösa på plats, välkommen! (Kan hända att det inte blir nåt spel när det är en massa helgdagar och sånt, så håll utkik efter det här)

AlteC

Ok det ska jag göra. Tack så mycket  :D.

Ses

Robert

Jag kommer gärna och draftar nu på söndag. /Robert

Junior

Då va julen över så blir fett me draft för mig.
ROTK så att säga.

AlteC

Är det någon här som bara kan säga mig på ett ungefär hur lång tid en draft brukar ta? Morsan måste veta när jag ska hem igen.