Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Brain

Det beror på antalet deltagare och hur många rundor det blir.
Antar att det blir 4 rundor i morgon och då torde det vara helt klart vid 18-18.30

Blir det tre rundor så borde vi vara klara till 17.

(Har tagit i lite i överkant på tiderna)
Tomas Davidsson

JElfving

nån som vill spela lite edh innan draften vid typ 10-11-tiden? jag kan bara vara med till kl 15 så får se om jag draftar (beror på antalet). Kommer vara där och spela annan magic (om jag inte draftar) för den som vill det (edh, standard osv)

AlteC

Citat från: "Brain"Det beror på antalet deltagare och hur många rundor det blir.
Antar att det blir 4 rundor i morgon och då torde det vara helt klart vid 18-18.30

Blir det tre rundor så borde vi vara klara till 17.

(Har tagit i lite i överkant på tiderna)

Ok tack så mkt... ska jag ta med mig egna länder och sådant att lägga i draft lekarna lr något annat jag kan bidra med? Om inte så ses vi imorrn =).

Ha de gött och gott nytt år för alla som vill (lite sent men vem bryr sig)

Brain

Citat från: "AlteC"
Ok tack så mkt... ska jag ta med mig egna länder och sådant att lägga i draft lekarna lr något annat jag kan bidra med? Om inte så ses vi imorrn =).

Ha de gött och gott nytt år för alla som vill (lite sent men vem bryr sig)

Länder är bra att ha med sig och Plastfickor är till 99,99 ett måste :-)
Tomas Davidsson

Barcus

Tjip jag kommer vara med i morgon kommer ner tidigare i morgon för edh och kanske standard.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

isanion

Jag kommer på draften också, kan hända att jag kommer en timme eller två tidigare för lite vanligt magic spelande också.

//Jonatan Larsson

pannan

jobbar till 16, kommer eventuellt en stund efter det

TeazZ

Kommer imon  :lol:

JElfving

jag o marcus är där halv 11. kom ner så fort ni kan så blir det lite edh innan draftandet drar igång!

Plutonergy

DRAFT SÖNDAG 12:00

OBS: Det är egentligen inplanerat städning denna helgen, om städningen inte är klar till draften börjar kommer draften försenas.

Den som vill ge ett handtag läs här: http://www.armagedon.se/forum/viewtopic.php?t=2819
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Robert

Jag kommer och draftar.
Är även där på lördagen och hjälper till.

Citat från: "Plutonergy"DRAFT SÖNDAG 12:00

OBS: Det är egentligen inplanerat städning denna helgen, om städningen inte är klar till draften börjar kommer draften försenas.

Den som vill ge ett handtag läs här: http://www.armagedon.se/forum/viewtopic.php?t=2819

Plutonergy

Städningen är klar draften börjar 12:00...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

Jag och Elfving skall spela EDH vid 11:00... :)
Draft 12:00...

TeazZ

Plutonergy

Lokalen kommer vara uthyrd för ASL helgen som kommer så Söndagen 16:e Januari kommer det INTE vara någon draft i lokalen. Bevaka denna tråden om vi hittar en alternativ plats att drafta på.