Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

Citat från: "AlteC"Förresten igen. Kan någon ta med sig nån mana leak, negate, doom blade, osv för byte/säljning?

Jag eller någon annan bör ha dessa liggandes...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

TeazZ

För min del är det lugnt med kl 11:00 :)

AlteC

Gött. Då ses vi imorrn =)

JElfving

Citat från: "AlteC"Gött. Då ses vi imorrn =)

Frågan är om det är nån där vid 11. Tror Teazz menade att 11 funkar som draft-tid i fortsättningen, inte att han skulle vara där. Men jag kan ha fel.

Jag kanske kan vara där tidigare men jag har ingen nyckel så avvaktar lite..

AlteC

Ahh det är möjligt. Får hoppas att Billy läser detta och kan titta in :p

Brain

Kommer ta mig ner till 11.
(Har nyckel)
Tomas Davidsson

AlteC

Citat från: "Brain"Kommer ta mig ner till 11.
(Har nyckel)

NICE Tomas!!! (eller brain eller W/E)

:p

JElfving

jag kommer in vid 11 för edh/kortbytning osv  :)

Plutonergy

DRAFT SÖNDAG 12:00

Jag tror alla var så sugna på Besiege att vi glömde diskutera senast om vi skulle ändra på drafttiderna. Jag tror det vi bör tänka mest på är när Junior, Jonatan samt Pannan (även om vi inte sett mkt av pannan de senaste kanske vi gör det i framtiden) slutar då de jobbar söndagar och vill vara med å drafta.

Såvida vi inte diskuterar fram en annan tid här nu så kör vi 12:00 som är med spikad, många av spelarna läser dessutom inte här på forumet, Janne, David etc. så får vi ta upp diskussionen nu på söndag. Någon får påminna oss :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

Citat från: "Plutonergy"DRAFT SÖNDAG 12:00

Jag tror alla var så sugna på Besiege att vi glömde diskutera senast om vi skulle ändra på drafttiderna. Jag tror det vi bör tänka mest på är när Junior, Jonatan samt Pannan (även om vi inte sett mkt av pannan de senaste kanske vi gör det i framtiden) slutar då de jobbar söndagar och vill vara med å drafta.

Såvida vi inte diskuterar fram en annan tid här nu så kör vi 12:00 som är med spikad, många av spelarna läser dessutom inte här på forumet, Janne, David etc. så får vi ta upp diskussionen nu på söndag. Någon får påminna oss :)

Kommer troligtvis på söndag, men om jag inte gör det lägger iaf jag en stark röst på 11. :) Man skulle ju kunna sätta en fast tid för andra draften också, te x 17.00 eller vilken tid som passar de som jobbar söndagar. Så även om första är klar 16 så startar inte andra förrän 17. Kan iofs bli problem om man ska sitta och vänta på de som inte anmält att de kommer, och så kommer ingen. Men ja, bara ett förslag.

12 i fortsättningen funkar väl, men personligen går jag mest och gör ingenting fram till halv 12 innan jag pallrar mig till geddon, så ja, vi kan ju diskutera det.

EN TILL SAK, tycker vi allt oftare kommer igång mellan halv 1 och 1 pga att folk är sena/sega ;) Uppryckning i leden!

Plutonergy

Plutonergy

DRAFT SÖNDAG 12:00

Nu på söndag kör vi draft 12:00 direkt efter draftcemrmonin/lekbygge kommer vi göra ett kort avbrott för årsmöte 13:00. Då kommer Armagedon bjuda på semlor och berätta om året som varit och året som kommer, när detta är klart kör vidare. Jag vill att så många draftare som möjligt kommer nu på söndag och visar sitt intresse för årsmötet.
Tacksamt om alla kan komma i tid så vi kan börja draften så nära 12:00 som möjligt med tanke på att årsmötet är 13:00.

Robert

Citat från: "Plutonergy"DRAFT SÖNDAG 12:00

Nu på söndag kör vi draft 12:00 direkt efter draftcemrmonin/lekbygge kommer vi göra ett kort avbrott för årsmöte 13:00. Då kommer Armagedon bjuda på semlor och berätta om året som varit och året som kommer, när detta är klart kör vidare. Jag vill att så många draftare som möjligt kommer nu på söndag och visar sitt intresse för årsmötet.
Tacksamt om alla kan komma i tid så vi kan börja draften så nära 12:00 som möjligt med tanke på att årsmötet är 13:00.

Äntligen kan jag igen!

Ps: Har en helt ny Iphone 3gs 32g att sälja, helt oanvänd.

Plutonergy

Citat från: "Robert"

Äntligen kan jag igen!

Vi har ju saknat dig :)...
Härskarinnan är på jakt efter ny telefon vet inte om just iphone var vad hon sökte, har du tänkte dig något pris? 25st valfria kort ur Marcus kortpärm  :twisted:

Robert

Citat från: "Plutonergy"
Citat från: "Robert"

Äntligen kan jag igen!

Vi har ju saknat dig :)...
Härskarinnan är på jakt efter ny telefon vet inte om just iphone var vad hon sökte, har du tänkte dig något pris? 25st valfria kort ur Marcus kortpärm  :twisted:

Jag tar med mej den på söndag så kan vi diskutera saken.
Kort är inte uteslutet fast kanske bättre med egna? ;)