Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

Citat från: "Robert"Jag tar med mej den på söndag så kan vi diskutera saken.
Kort är inte uteslutet fast kanske bättre med egna? ;)

Hon har tänkt sig telefon för 2500kr. Jag tittade på blocket och det ser ut som du får mycket mer än så om du säljer den där, det är årsmöte på söndag kommer vara folk i lokalen ta med dig telefonen, finns även en "köp och sälj"-tråd på forumet du kan pröva. http://www.armagedon.se/forum/viewforum.php?f=13
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Robert

Citat från: "Plutonergy"
Citat från: "Robert"Jag tar med mej den på söndag så kan vi diskutera saken.
Kort är inte uteslutet fast kanske bättre med egna? ;)

Hon har tänkt sig telefon för 2500kr. Jag tittade på blocket och det ser ut som du får mycket mer än så om du säljer den där, det är årsmöte på söndag kommer vara folk i lokalen ta med dig telefonen, finns även en "köp och sälj"-tråd på forumet du kan pröva. http://www.armagedon.se/forum/viewforum.php?f=13

Jo, telefonen är populär än...
Tar med mej så får vi se.

Jag är sugen på att sprätta en display nu!! Ge mej Tezzeret, Agent of Bolas, vill göra en sådan lek=)

Plutonergy

Citat från: "Robert"
Jag är sugen på att sprätta en display nu!! Ge mej Tezzeret, Agent of Bolas, vill göra en sådan lek=)

Är du sprättsugen kan du komma förbi trandared idag och hämta dina displayer annars tar vi dem i morgon :)
Har syster på besök men jag kan slinka ut en snabbis utan problem...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Robert

Citat från: "Robert"

Är du sprättsugen kan du komma förbi trandared idag och hämta dina displayer annars tar vi dem i morgon :)
Har syster på besök men jag kan slinka ut en snabbis utan problem...

JAAA!!!
Har slarvat bort ditt nummer dock.
Ring eller messa till 0768693208 så jag får adressen så tar jag en promenad dit nu.
Hoppas på att du hör av dej för går nu;)

Plutonergy

Jag är nere till 11:00 EDH!

Robert

Citat från: "Plutonergy"Jag är nere till 11:00 EDH!

Har ju ingen lek men tittar ner runt då

Plutonergy

DRAFT SÖNDAG 12:00

BESIEGED, SCARS, SCARS ...

AlteC

Tjenare grabbar. Planerar att titta in på söndag för draft igen med mina 2 polare. Ska bara fixa lite pengar först men de löser sig alltid. Måste bara veta lite saker. Hörde att det var sånt här möte förra helgen, ska man köpa medlemskort nu då? Hur mycket kostar det?

Sen var det någon som undrade om jag kunde ta med mig gamla kort som jag har liggande här. Nån speciell sort av gamla du är intresserad av vem det nu var?

Hörs.

soulreaper

Citat från: "AlteC"Tjenare grabbar. Planerar att titta in på söndag för draft igen med mina 2 polare. Ska bara fixa lite pengar först men de löser sig alltid. Måste bara veta lite saker. Hörde att det var sånt här möte förra helgen, ska man köpa medlemskort nu då? Hur mycket kostar det?

Sen var det någon som undrade om jag kunde ta med mig gamla kort som jag har liggande här. Nån speciell sort av gamla du är intresserad av vem det nu var?

Hörs.
Ja det är dags att köpa medlemskort, 200:- om du är gammal och inte bidragsberättigad, 50:- om du är ung och bidragsberättigad.
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

AlteC

Är 15. fyller 16 i april.
vad räknas det som? :p

soulreaper

Citat från: "AlteC"Är 15. fyller 16 i april.
vad räknas det som? :p
Ung, 50 pix.
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

AlteC

Plutonergy

Citat från: "AlteC"Ok tack =)

Gränsen går vid 26 år fyllda i år. Du kommer vara ung ett par år till  8)

AlteC

Ok nice. Vet inte om man får göra så här men här kommer lite reklam!!!

Säljer salami till min skolresa om ett par månader. Någon som är intresserad? ^^

Det finns 3 sorter. Vitlök, peppar och kryddmix.

800 g och 42 cm lång för 165 kr. Tar med mig listan på söndag ifall någon är intresserad =)

JElfving

Citat från: "AlteC"

Ok nice. Vet inte om man får göra så här men här kommer lite reklam!!!

Säljer salami till min skolresa om ett par månader. Någon som är intresserad? ^^

Det finns 3 sorter. Vitlök, peppar och kryddmix.

800 g och 42 cm lång för 165 kr. Tar med mig listan på söndag ifall någon är intresserad =)

Jannes tjej, Andreas tjej och Billys tjej har anmält intresse för 42 cm salami. Lindén ska ha en av varje sa han!   :shock: