Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

AlteC

Citat från: "JElfving"
Citat från: "AlteC"
Citat från: "Plutonergy"
Citat från: "AlteC"Ok tack =)

Gränsen går vid 26 år fyllda i år. Du kommer vara ung ett par år till  8)

Ok nice. Vet inte om man får göra så här men här kommer lite reklam!!!

Säljer salami till min skolresa om ett par månader. Någon som är intresserad? ^^

Det finns 3 sorter. Vitlök, peppar och kryddmix.

800 g och 42 cm lång för 165 kr. Tar med mig listan på söndag ifall någon är intresserad =)

Jannes tjej, Andreas tjej och Billys tjej har anmält intresse för 42 cm salami. Lindén ska ha en av varje sa han!   :shock:

Jävlar du här går det undan!!!

JElfving

Plutonergy

After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

AlteC

På tal om nåt helt annat... Någon med nyckel som har lust att vara vid geddon 11 ist för lite vanligt spelande? :D

Plutonergy

Citat från: "AlteC"På tal om nåt helt annat... Någon med nyckel som har lust att vara vid geddon 11 ist för lite vanligt spelande? :D

Jag kommer vara i lokalen runt 11-tiden i morgon, så det är öppet :)...
However jag har inga passande lekar att spela med men det kanske kommer någon som har :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

AlteC

Jadå. Annars kan du ju låna av oss och va med :P

Plutonergy

Citat från: "AlteC"Jadå. Annars kan du ju låna av oss och va med :P

We'll see about that :)

Plutonergy

DRAFT SÖNDAG 12:00
besiged, scars, scars ... boosters går att köpa på plats 70kr

Robert

Citat från: "JElfving"
Citat från: "Plutonergy"
Citat från: "AlteC"Ok tack =)

Gränsen går vid 26 år fyllda i år. Du kommer vara ung ett par år till  8)

Ok nice. Vet inte om man får göra så här men här kommer lite reklam!!!

Säljer salami till min skolresa om ett par månader. Någon som är intresserad? ^^

Det finns 3 sorter. Vitlök, peppar och kryddmix.

800 g och 42 cm lång för 165 kr. Tar med mig listan på söndag ifall någon är intresserad =)

Jannes tjej, Andreas tjej och Billys tjej har anmält intresse för 42 cm salami. Lindén ska ha en av varje sa han!   :shock:

Jävlar du här går det undan!!!

Vad är det för 42cm korv tjejerna vill ha igentligen? ;)

isanion

Spelar gärna EDH vid 11 om någon är där. Har äntligen fått ihop en lek nu! :)

//Jonatan

Plutonergy

Citat från: "isanion"Spelar gärna EDH vid 11 om någon är där. Har äntligen fått ihop en lek nu! :)

//Jonatan

då syns vi 11 :)

Btw, 4:16 am vafan gör du uppe så tidigt, mjölkar kor?

Plutonergy

DRAFT SÖNDAG 12:00

JElfving

Citat från: "Plutonergy"DRAFT SÖNDAG 12:00

hoppas fan det blir en andra draft. jobbar (!) på söndag. sjuuukt. sjukt.

Robert

Citat från: "Plutonergy"DRAFT SÖNDAG 12:00

Önskar jag kunde.
Kommer till sverige först på tisdag igen.
Har dock roat mej med att se till så att det ligger massa kort i kuvert som väntar på att bli öppnade där hemma;)

AlteC

Hel allihopa. Jag tänkte kommer ner te draft imorrn, kommer dock ensam den här gången tror jag. Tänkte bara höra om någon hade lust att komma ner vid 11 och spela lite vanligt? Billy vi snackade ju om att testa EDH.