Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

isanion

Jag är där klockan 11 för EDH! =]

/Jonatan

AlteC

Citat från: "isanion"Jag är där klockan 11 för EDH! =]

/Jonatan

Gött. Kan vi få dit nån med nyckel också? =).

btw hade du någon everflowing chalice som jag kan få byta jonatan?

Plutonergy

Jag kan inte lova att jag är där 11, men kolla forumet imon morgon så bör jag ha besked...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

AlteC

Nå Billy hur blir det nu?

Plutonergy

jag är där 11 ;)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

AlteC

Gött å höra :D då ses vi där om en dryg timme =)

dagle

Blä! Jag vill också spela magic.

Plutonergy

DRAFT SÖNDAG 12:00
besiged, scars, scars ... boosters går att köpa på plats 70kr (mbs-som-som)

Woooohoooo... Forumet funkar go go Per?

dagle

Tbh så är det inte min förtjänst utan personen som betalde räkningen.
Forumet har fungerat hela tiden, vi har bara inte kunnat komma åt den.

Plutonergy

Citat från: "dagle"Tbh så är det inte min förtjänst utan personen som betalde räkningen.
Forumet har fungerat hela tiden, vi har bara inte kunnat komma åt den.

Way to go han som betalade räkningen ffs! :)...

By the way, jag har barnvakt till 19:00 på söndag, det hade vart bra om andra draften innehöll en nyckelbehörig.

AlteC

Hej allihopa. Nu är det dags för mig att titta in på draften igen, tyvär ensam denna gången också :(

Johan Elvling (eller vad du nu heter) som jag bytte några fetchländer med förra gången. Jag skulle gärna vilja ha några preordain + spreading seas + mana leak (max 2) om du kan hitta. 1 treasure hunt till hade inte heller suttit fel.

Sen är det bara den vanliga frågan: Någon som har lust att vara där vid 11?
Min morsa kan nämligen inte köra senare pga att hon sa te gbg. så om ingen kan ta sig dit får jag vänta ett tag där inne :p

Plutonergy

Citat från: "AlteC"Hej allihopa. Nu är det dags för mig att titta in på draften igen, tyvär ensam denna gången också :(

Johan Elvling (eller vad du nu heter) som jag bytte några fetchländer med förra gången. Jag skulle gärna vilja ha några preordain + spreading seas + mana leak (max 2) om du kan hitta. 1 treasure hunt till hade inte heller suttit fel.

Min morsa kan nämligen inte köra senare pga att hon sa te gbg. så om ingen kan ta sig dit får jag vänta ett tag där inne :p

Jag är där till 11:00, om Elfving själv inte checkar in på forumet och medelar något så tror jag att han kommer till draft nr2 i morgon.

AlteC

JElfving

Citat från: "AlteC"Hej allihopa. Nu är det dags för mig att titta in på draften igen, tyvär ensam denna gången också :(

Yep, kommer in för draft2. har kort med mig.

AlteC

Bra de.

Tänkte bara påminna alla om att det blir sommartid inatt också så ingen dyker upp en timme för sent och rör till det. =)