Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

12:00 är nice, är det någon där med nyckel då?

Eftersom vi körde en liten minidraft i onsdags har jag bara 18 boosters kvar.
6 spelare med andra ord. jag åker på minisemester ikväll så jag hinner nog inte ordna några fler tills söndag.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

12 är gott, jag har nyckel, jag är med och spelar
Tomas Davidsson

Barcus

pannan sa att han skulle ringa och väcka mig på söndag så jag kommer vara med.

hoppas det finns kaffe och huvudvärks tabletter till mig med bara.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Brain

Citat från: "Barcus"hoppas det finns kaffe och huvudvärks tabletter till mig med bara.

Kaffe kan vi ordna, huvudvärkstabletter får du ta med själv.
Tomas Davidsson

Plutonergy

Jag har ordnat fler M10 boosters räcker till 8+ spelare ...
Jag är där 12:00
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

Kör vi på söndag igen?
Skulle var kul att köra en sealed deck istället (6 boosters och bygg en lek av det).
Vid sealed tror jag att det är bäst att alla lägger in lite extra för säg sex boosters som går till plats 1,2 och 3 och man behåller alla korten i sina 6 boostrar.

Problemet är ju ifall Billy kan få fram så mycket boosters som behövs (Blir vi 8 behövs 48 boosters+priser)

Kan räkna på en bra prisbild ifall det finns intresse/möjlighet samt att det behövs en ordentlig föranmälan i så fall
Tomas Davidsson

pannan

Jag är med på söndag vad det än blir.

Barcus

vi pratade lite om det i söndags det skulle vara roligt att köra en alara draft igen eller kanske en sealed men då kanske med 2 m10 2 shards 1rebord och 1 av den andra med "guld kort".

jag personligen tycker det blir lite små tråkigt med en ren m10 blir lite för bästa gubben vinner.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Brain

Citat från: "Barcus"jag personligen tycker det blir lite små tråkigt med en ren m10 blir lite för bästa gubben vinner.

Va? Hänger inte med på vad du menar nu...
Menar du bästa spelaren eller den som får en schysst rare-gubbe-bomb?

Snarare så att den som är själv på sin färg vinner
Tomas Davidsson

Barcus

jag kan tänka mig att vara med på söndag om det inte är för fint väder är det för varmt för att klättra är jag med eller om det regnar.

men om det blir nått på söndra vad sägs att om vi spelar sealde så kan man väl lägga 210:- så blir det lite bosers till de som vinner.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Plutonergy

Vilken tid skall vi köra, 12:00 som vanligt?

Jag har tyvärr bara 38st M10 boosters nu till Söndag.
Jag är med på vilket vi än kör seal eller draft.

Kommande Söndag är jag bortrest så då kan jag inte vara med.

Jag kommer troligen föreslå att vi spelar Alara blocket igen efter dessa boosters är sprättade.

Brain

Citat från: "Plutonergy"Vilken tid skall vi köra, 12:00 som vanligt?

Jag har tyvärr bara 38 M10 boosters nu till Söndag.
Jag är med på vilket vi än kör seal eller draft.

Kommande Söndag är jag bortrest så då kan jag inte vara med.

Jag kommer troligen föreslå att vi spelar Alara blocket igen efter dessa boosters är sprättade.

ok, M10 Sealed (6 boosters var) 180kr + 30kr extra per person för vinnarboosters
Detta innebär att vi som mest kan spela 6 pers alltså är föranmälan nödvändigt:

Just nu är vi:
Billy
Brain
Pannan
Marcus
Tomas Davidsson

Xyzar

Vill gärna vara med, men har inte råd.. =(
There is no IRL, there is only AFK.

nilP

Jobbar så jag kan ej vara med.

Robin

Hur blir det nu till söndag? Jag är sugen, men vet inte när jag kan vara där.
Jag vann combat med 13.