Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Xyzar

Draaaft, gillar inte säl. nu tycker jag vi rippar en foilad blåröd fetch och en vanlig svartvit så jag har fullt playset av alla
There is no IRL, there is only AFK.

Brain

Jag är på, vill gärna ha en sealed men draft går också bra.
Tomas Davidsson

Plutonergy

Söndagsdraft nu 14/3 Söndag 12:00

Zendikar/Zendikar/Worldwake

PS: Kommande söndag 21:e är det årsmöte på föreningen tror jag, med andra ord ingen magic den söndagen. (jag kan ha fel) :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

roligt

Jag tror jag kan vara med! I alla fall om ni kör mer en en draft på söndag så borde jag kunna vara med på någon. :D

ni får ursäkta mig om jag blir något seg i draften, he, har inte kört något med Zendicar och därför inte häller med Worldwake.
Var med och spela.

Xyzar

Kommer som vanligt, men kanske skiter att drafta och bara rippar lite boosters istället =D.

Brain

Tomas Davidsson

dagle

tomez

ah gyttit :p massa folk på söndag då.. =)

haha Xyzar, du rippade ju som en gud förra gången vafan :p

Plutonergy

Kul med fullt hus :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Xyzar

Ooooooh det rycker i drafttarmen. Vi ska inte köra draft på annan plats eller gå till mötet och hoppas på att vi kan drafta efteråt?

dagle

Citat från: "Xyzar"Ooooooh det rycker i drafttarmen. Vi ska inte köra draft på annan plats eller gå till mötet och hoppas på att vi kan drafta efteråt?
Är man på föreningen 1 gång i veckan och bor i närheten så är det kanske inte så fel att gå på årsmötet iaf? ;)

Plutonergy

Citat från: "Xyzar"Ooooooh det rycker i drafttarmen. Vi ska inte köra draft på annan plats eller gå till mötet och hoppas på att vi kan drafta efteråt?

Jag tänkter gå på årsmötet. Jag har med mig boosters ifall det dyker upp draftare. |alltid sugen|

Xyzar

Citat från: "dagle"
Är man på föreningen 1 gång i veckan och bor i närheten så är det kanske inte så fel att gå på årsmötet iaf? ;)

Hade tänkt gå dit hursomhelst, men vill drafta lite, och det går inte att göra ensam ;)

Plutonergy

Jag har det lite knapert med Worldwake boosters, fick endast 8st från senaste GBGvistelsen (40+ zendikar), då jag utgår från att vi kanske inte blir så många om det blir en draft efter årsmötet så tänkte jag föreslå en Zendikar/Zendikar/Zendikar draft för att spara 8st WW boosters till kommande Söndag, mest som en backup om jag inte lyckas ordna mer WW.
Har i nuläget inte fått något lovat men min erfarenhet säger mig att det ändå alltid brukar lösa sig.

Blir vi 8st spelare så är det ju "riktig" draft och då blir det självklart Zendikar/Zendikar/Worldwake  :twisted:

Plutonergy

Draft nu på söndag 12:00
Zendikar/Zendikar/Worldwake