Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

Citat från: "Brain"Gjorde just en beställning från Mopps på en ny display.
Skall få den till fredag :)

Söndag 12:00 ??
Jag kommer!!
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

Söndag 12 RoE-draft
jag har 36 boosters så det finns plats för 12
Tomas Davidsson

TeazZ

Jag kommer nog tyvärr inte denna söndagen gubbar. Antagligen kommer ni dra en foilad gideon, bara för att inte jag är där.  :wink:
Ha det gött!

Xyzar

Tror jag kommer, men får se, har en kompis i borås man inte sett på ett halvår och ska parta på lördag. Ni kan ju ringa om ni saknar mig vid 12 på söndag
There is no IRL, there is only AFK.

pannan

Ska nog kolla på snookerfinalen från kl 15 istället på söndag, kanske kommer ner en stund innan

tomez

ååh snooker !! det e nice =)

Plutonergy

Draft nu på Söndag RoE/RoE/RoE klockan 12:00

En positiv prisförändring, draften kommer framöver att kosta 80:-

Inga lösboostersälj på dessa displayer, bättre vi använder dem till billig draft då jag inte vet om priset kommer bestå.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Robin

Hejja Billy!

Kan inte vara med eftersom jag har en fest för familjen hemma då. Borde drafta på lördag :P
Jag vann combat med 13.

Brain

Jag är med!
Tomas Davidsson

tomez

lördag e SM-kval :p  är på denna söndagen =)

TeazZ

Fan va nice billy. Riktigt goda nyheter. Får vi hoppas att det håller sig.  :D

Xyzar

Kommer haltande imorgon, hoppas på lite vengevine som jag kan vinna denna gång =(

Brain

som det ser ut nu kan jag inte komma då jag Marcus och Thomas drar till Trollhättan för att kvala
Tomas Davidsson

Xyzar

Mäh, tråkigt att folk bangar...

Plutonergy

Jag vet inte hur många av oss som skall på Lincon men jag tänker ändå föreslå en draft nu på söndag 12:00.

RoE/RoE/RoE...  pris 80:-