Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

pannan

Dessutom så är ju vm-finalen då, den är förmodligen på kvällen dock.

Plutonergy

Citat från: "pannan"Dessutom så är ju vm-finalen då, den är förmodligen på kvällen dock.

Final??... är det över sen?
Vilka är det som spelar finalen, vilka bör jag hejja på?... jag vet att Sverige inte är med i VM :(
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

pannan

Spanien-Holland

TeazZ

I wanna puff puff some of the dutch stuff!
Holland så klart  8)

dagle

Citat från: "Plutonergy"
Citat från: "pannan"Dessutom så är ju vm-finalen då, den är förmodligen på kvällen dock.

Final??... är det över sen?
Vilka är det som spelar finalen, vilka bör jag hejja på?... jag vet att Sverige inte är med i VM :(
Vuvuzelatutorna så klart! Jävla påhitt att sparka boll under konserterna...

BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!

Plutonergy

GODA NYHETER, jag ser ju inte på sport så jag kan tänka mig att drafta på söndag. Kärring och barn åker till Varberg och petar i standen, jag hatar sol och bad.

Jag kommer vara ner på Armagedon vid 12:00 tiden och pilla med mina kort, dyker det upp draftare draftar jag mer än gärna! :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

Hoppas kunna medverka, är ännu inte riktigt hemma. Se nu till att ni vinner massa M11 boosters så vi kan drafta det :-)
Tomas Davidsson

Plutonergy

Citat från: "Brain"Hoppas kunna medverka, är ännu inte riktigt hemma. Se nu till att ni vinner massa M11 boosters så vi kan drafta det :-)

Håller tummarna för M11 boosters!
EDH är rätt skoj ochså ;)

pannan

Marcus, Billy och Elving i Top 8!
Jag, Thomas och Glans fizzlade.

Barcus

Åkte ner på söndagen med top8 den med :) 3-2-0 (5-0 spela de matcherna jag drawa för att se hur det skulle gått)

Landa på en tredje plats efter frenetiskt sökande efter de andra blåa manat i 5 rundor med scry.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Plutonergy

Draft nu på söndag 12:00 Rize of Eldrazi (om någon tar med M11 så kör vi det istället).

Jag kommer inte ha några M11 nu på söndag, jag kommer ordna någon enstaka display senare så vi får känna på formatet.

EDIT: Alpha, blir det någon tårta på söndag btw?

Barcus

Ska ner till Göteborg på lördag kommer köpa m11 får se om jag köper 1 eller 2 displayer om jag köper 2 kan det finnas till en sen draft kanske.

Eller en gratis draft Marcus keep all.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

pannan

slutar 18 på lördag, 16 på söndag, låter ju intressant.

TeazZ

jag är med stor sannolikhet med på en sen draft imorgon om det blir en sådan.

pannan

Junior är också intresserad efter ca 18 imorrn, jag slutar 16ish