Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Reifu

Blir det något nu på söndag igen eller? Jag är på i så fall.

pannan

Kommer det säkert bli, vilka dagar var det som det var gp trials?

Reifu

GPT Göteborg på Wizard-Games [Sealed Deck]
Göteborg, Lör 7/8

GPT Göteborg på Vasa Gaming [Sealed Deck]
Göteborg, Sön 15/8

pannan

Ok, sugen på den första, tror jag jobbar när den andra är.

Plutonergy

Draft nu på söndag 12:00

Finns boosters för de två senaste formaten.

Rise of Eldrazi: 80kr
M11: 90kr

OBS: kommande söndag 15:e augusti är jag bortrest och kommer inte annordna någon draft.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

Har för avsikt att medverka.

Vi kanske borde bli lite bättre på att föra en bokningslista så att vi vet hur många vi blir som skall spela varje vecka.
Tomas Davidsson

Reifu

Kan vara en idé.  :P

Plutonergy

REMINDER: Jag annordnar inte någon draft nu på söndag, orsak: bortrest
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

TeazZ

Finns det någon möjlighet att vi andra spelar ändå? Kan vi fixa boosters av dig billy?

pannan

Jag och Marcus ska på en turnering i gbg på söndag, så vi två kommer inte dyka upp iaf.

Plutonergy

Citat från: "TeazZ"Finns det någon möjlighet att vi andra spelar ändå? Kan vi fixa boosters av dig billy?

To late :)

Plutonergy

Draft nu på söndag 12:00

Om du inte har egna boosters till draft så erbjuder jag:

M11 90kr
RoE 80kr

Reifu

I'll be there.

Robin

Blir det en draft till på kvällen? Har en kompis från GBG som är sugen på att drafta, men jag kan inte vid 12, då är jag nästan i mål på viaredssjön runt.
Jag vann combat med 13.

pannan

Cykla fortare Robin!
Tror jag kommer också.