Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Reifu

Scars of Mirrodin draft nu på söndag 12:00

Snor Billys mall för att annonsera drafter. :wink:

Eftersom jag redan fått alla displayerna gissar jag på att folk är sugna på att drafta nu på söndag, så det är la bara att köra!

JElfving

sweeeeet! för över pengar till dig nu leif. :)

Brain

Tomas Davidsson

Barcus

Jag jobbar till 20:00 :( kanske kan byta det ifs.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Plutonergy

Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet, jag är på!!!!!!! :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Barcus

Jag kan byta så jag slutar 18:00 ca så om det blir en draft vid 18:30 ca är jag på men behöver veta om det blir nått isf
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Reifu

Jag gissar ju att ganska många är sugna på dubbeldraft, men frågan är om folk orkar vänta ända till 18.30 för att köra igång #2. Jag och AK får nog definitivt passa i så fall.

Barcus

Aja jag försöker byta kan juhe åka ner och skratta åt ert dåliga spel om inte annat.

Kanske plocka på mig en display eller två
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Barcus

Ny plan jag har fixat så jag kan sluta ca 16:00 så kan vara på Geddon mellan halv fem och fem skulle vara super snält om ni ville vänta med andra draften så jag kan vara med på den.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Junior

Citat från: "Barcus"Ny plan jag har fixat så jag kan sluta ca 16:00 så kan vara på Geddon mellan halv fem och fem skulle vara super snält om ni ville vänta med andra draften så jag kan vara med på den.

Tycker jag låter som en bra plan, jag jobbar oxå till 16:00
Slå gärna en pling om det blir en draft vid den tiden. 0737802725

Finns mer fickor btw om folk behöver. 10:-/50st

Plutonergy

Citat från: "Junior"
Citat från: "Barcus"Ny plan jag har fixat så jag kan sluta ca 16:00 så kan vara på Geddon mellan halv fem och fem skulle vara super snält om ni ville vänta med andra draften så jag kan vara med på den.

Tycker jag låter som en bra plan, jag jobbar oxå till 16:00
Slå gärna en pling om det blir en draft vid den tiden. 0737802725

Finns mer fickor btw om folk behöver. 10:-/50st

Riktigt nice fickor, om du kommer ihåg det ta med typ 500st (100kr) fickor åt mig. Ingen brådska men de är lämpliga att bygga EDH lekar i :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

jag vill också ha fickor. 300st (60kr)

har nån en tom kortpärm att sälja så vill jag köööpa den. betalar efter skick :)

Reifu

Är nog ingen risk att första draften är klar innan dess, med tanke på hur långsamt draften lär gå när alla skall läsa och fundera.  :wink:

Junior

Blire nått på söndag lr?

JElfving

junior: om det inte är ett större magic-event som krockar så kan du räkna med att det är draft. är det inte draft så står det garanterat här på forumet i god tid. :)

on a sidenote: jag har en auktion på Svenska Magic som går ut imorgon lördag 14.30. Om folk är sugna på att köpa kort och slippa porto så kan man ju kika in på den. http://www.svenskamagic.com/marketplace/index.php?what=auktionen&ID=12099