Twillight 2000 - Unsung Heroes

Startat av Ewers, maj 06, 2009, 13.58

Föregående ämne - Nästa ämne

Tamara

Tack för bra spelningen!  Junk hade skoj och jag med.

Till slut var Junk inte längre på bra humör så är det när tjejer lider under PMS  :lol:

Zebulon

Citat från: "Tamara"Till slut var Junk inte längre på bra humör så är det när tjejer lider under PMS  :lol:

Jag röstar för att vi A-L-L-T-I-D förlägger eldstrider till Junks PMS. Det funkade ju alldeles utmärkt. ^_^
TAKE, v.t. To acquire, frequently by force but preferably by stealth.

Den Gamle

"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Ewers

Nästa datum 14/2 kl 13.00

Andra söndagen i varje månad.

/F 8)

Ps. tom Karin tyckte det var lite roligt att ni tog KGB-killen till våningen ovan deras hq för att förhöra honom om var det låg Ds

Tamara

Ni vet om att 14/2 är alla hjärtans dag.
Alla i en förhållande kommer har det svart att förklara varför man prioritera rollspel.
Jag vill verkligen spela men måste först kolla med min sambo vad han tycker om och om han har planerat någonting.

En helgen senare går inte eller?

Ewers

Det stämmer och är ju lite dumt...

Vad säger ni om att flytta till lördagen 13/2 i stället?

Det är ju faktiskt en hel del av de medverkande i kampanjen som har en respektive.

OSA snarast

/F

carlsson

Citat från: "Ewers"Det stämmer och är ju lite dumt...

Vad säger ni om att flytta till lördagen 13/2 i stället?

Det är ju faktiskt en hel del av de medverkande i kampanjen som har en respektive.

OSA snarast

/F

Lördagen 13/2: carlsson
Söndagen 21/2: carlsson

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Zebulon

Det är iofs alltid svårt att förklara varför man prioriterar rollspel, men just februari kan vara litet lurig såtillvida att vi flyttar och
undantagstillstånd därmed råder. Ber att få återkomma om detta!

2-4 käcka herrar/damer

Appropå flytten så kommer vi under 6/2 att köra prylar och jag vill ta tillfället i akt att sälja in
konceptet "Banankartong", för den som är intresserad av att delta. Ersättning utgår i form av
kaffe, ostamackor, pilsner och flyttgröt.

Operation Banankartong går alltså ut på att köra bohaget från Billdalsgatan till Kellgrensgatan.
Ett team (Billdal) lastar i vid Billdalsgatan, och ett annat team (Kellgren) lossar vid Kellgrensgatan.

Skyttelplanen är inte detaljskriven ännu, men jag uppskattar behovet till 2-4 extra par nävar och
om man är med så är man med så länge man kan och vill.
Skicka ett PM den som vill!
TAKE, v.t. To acquire, frequently by force but preferably by stealth.

Den Gamle

Den 13/2 funkar bättre för mig med.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Ewers

Fortsätt fyll i listan är ni snälla.

/F

Lördagen 13/2: carlsson, Erik
Söndagen 21/2: carlsson

Tamara

Jag hoppas att inte min sambo har planerat någonting. Jag ska fråga honom men annars är jag med!
Toppen.

Lördagen 13/2: carlsson, Erik, Tamara

Manfred Fisk

blir väl bra............

Lördagen 13/2: carlsson, Erik, Tamara, Flyckt
Whoever fights monsters should see to it that in the process he doesn\'t become a monster.  

Frederick Nietsche

Gobbos Spider

Lördagen 13/2: carlsson, Erik, Tamara, Flyckt Stefan
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

Ewers

Fem spelare kan så vi bokar Lördagen 13/2 (Carlsson, Erik, Tamara, Flyckt Stefan).

Starttid kl 13.00 Sluttid:21-22

/F

Torbjörn