Twillight 2000 - Unsung Heroes

Startat av Ewers, maj 06, 2009, 13.58

Föregående ämne - Nästa ämne

carlsson

Kan 19/12:

Kan ej 19/12: carlsson

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Gobbos Spider

Kan 19/12:

Kan ej 19/12: carlsson, Stefan
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

Zebulon

Kan 19/12: Bergström

Kan ej 19/12: carlsson, Stefan
TAKE, v.t. To acquire, frequently by force but preferably by stealth.

Manfred Fisk

Kan ej 19/12: carlsson, Stefan, Flyckt
Whoever fights monsters should see to it that in the process he doesn\'t become a monster.  

Frederick Nietsche

Niklas

Kan ej 19/12: carlsson, Stefan, Flyckt, Niklas

Ewers

Ställer in den 19/12 då så få verkar kunna detta datum.

Får se efter datum i januari istället.

/F :evil3:

Niklas

Kanske ses på stan. Jag vet iaf att jag kommer jaga julklappar

Ewers

Det ser ut att vara tufft med datum i januari pga bröllop (andras, inte mitt!). De datum jag ser som tänkbara är följande:

6/1 Trettondagen. Jag är helledig och kan hela dagen till sent på kvällen.

Kan:

Kan inte:

29/1 Lördag. Jobbar till 15.45 men brukar kunna flexa från 14.30. Kan spela till sen kväll.

Kan:

Kan inte:

Vet att det inte är optimala datum men är grymt spelsugen så jag försöker få till ett datum. Spelningen kommer inledas med att sjöslaget spelas klart, vilket kommer ta en stund skulle jag tro. Dock skulle jag tro att vi även kommer hinna spela klart den modul som vi spelar för att kasta oss in i nästa.

Manfred Fisk

Det ser ut att vara tufft med datum i januari pga bröllop (andras, inte mitt!). De datum jag ser som tänkbara är följande:

Kan: Flyckt

Kan inte:

29/1 Lördag. Jobbar till 15.45 men brukar kunna flexa från 14.30. Kan spela till sen kväll.

Kan: Flyckt

Kan inte:

Vet att det inte är optimala datum men är grymt spelsugen så jag försöker få till ett datum. Spelningen kommer inledas med att sjöslaget spelas klart, vilket kommer ta en stund skulle jag tro. Dock skulle jag tro att vi även kommer hinna spela klart den modul som vi spelar för att kasta oss in i nästa.
Whoever fights monsters should see to it that in the process he doesn\'t become a monster.  

Frederick Nietsche

Gobbos Spider

Kan: Flyckt Stefan

Kan inte:

Kan inte:

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

carlsson

Kan: Flyckt Stefan (carlsson)

Kan inte:

Kan inte: carlsson

Carlssons kommentar: Jag har redan väldigt mycket uppbokat under jul och januari, varför hustrukontot kan bli kraftigt lidande. Därav min parantes den 6/1. Dessutom har Miriam ev vikariat samma dag.

Andreas Carlsson, Borås

Ewers

Ett nytt datum har kommit upp.

Kan: Flyckt Stefan (carlsson)

Kan inte:

9/1 Söndag. Jag är ledig hela dagen, en vanlig söndagsspelning.

Kan:

Kan inte:

carlsson

Hej Fredrik!

Dum dag med den 9:e då vi ska ha städdagar på föreningen nästa helg. Jag har inte hunnit lägga ut det på forumet än, så det kunde ju inte du veta...

Dvs, jag kan inte söndag 9/1, och det vore superkul om du/ni också ville komma ner och städa lite! ;)

Andreas Carlsson, Borås

Ewers

Till alla spelare i gruppen: städningen kommer vara klar och därmed kommer vi kunna spela på söndagen den 9/1, förutsatt att folk kan.
Det kommer ta några timmar på fredaden att städa lokalen, kanske eventuellt några timmar på lördagen men sedan är det väldigt klart.

Andreas verkar ju vara tillgänglig för spel i alla fall.  :wink:

Niklas

Kan: Flyckt Stefan (carlsson) Niklas( runt 16 och framåt)

Kan inte:

9/1 Söndag. Jag är ledig hela dagen, en vanlig söndagsspelning.

Kan:

Kan inte: Niklas