Prylar till föreningen

Startat av Gobbos Spider, maj 26, 2009, 13.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Gobbos Spider

Som en del vet så håller vi på att lägga ner Boråslagret på Corporate Express. Bland de saker som slängs finns prylar föreningen kan nyttja och jag söker då och då tillåtelse från högre makt om att ta dessa.

I dagsläget är det enbart en större modell av världskarta. En sån där man gärna sätter nålar i för att markera World Domination.
Måtten är 100 x 140 cm.

Vad jag behöver är någon som dagtid kan tänka sig att hämta prylar som dyker upp. Det lär bli mer saker och kanske även större än kartan ovan.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

Fluff

säljer ni ut saker? typ whiteboards. är sugen på att skaffa en whiteboard. hade varit bra att ha.
ät en makaron till!

Apanpapan

Tar gärna prylar till skolan om inte gedon vill ha grejerna.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Heavy

Jag åker minivan..
Jag är i stan ofta..
Jag sitter då och pular på klubben..

Ring och kolla vid såna tillfällen..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Gobbos Spider

Citat från: "Fluff"säljer ni ut saker? typ whiteboards. är sugen på att skaffa en whiteboard. hade varit bra att ha.

Ingen försäljning, bara flytt. I flytten blir det en del saker som skall slängas och då bevakar jag föreningens intressen. Trasiga whiteboards kan finnas. Skavda kanter. Saknade kanter etc..

Bertrand Russell

Gobbos Spider

Citat från: "Apanpapan"Tar gärna prylar till skolan om inte gedon vill ha grejerna.

Skolor är kunder. Vi får bara skänka till föreningar eller biståndsorganisationer.

Bertrand Russell

Gobbos Spider

Citat från: "Heavy"Jag åker minivan..
Jag är i stan ofta..
Jag sitter då och pular på klubben..

Ring och kolla vid såna tillfällen..

Check.
Två garderober av typen som Dioramarumsansvariga var ute efter kommer att bli föreningens ifall vi kan ta dem. Inte än men snart.

Bertrand Russell

Fluff

Citat från: "Gobbos Spider"
Citat från: "Fluff"säljer ni ut saker? typ whiteboards. är sugen på att skaffa en whiteboard. hade varit bra att ha.

Ingen försäljning, bara flytt. I flytten blir det en del saker som skall slängas och då bevakar jag föreningens intressen. Trasiga whiteboards kan finnas. Skavda kanter. Saknade kanter etc..

gött! skulle vara toppen om det skulle gå att kunna få en whiteboard
ät en makaron till!

Lindbergh

Möbler, stolar, bord torde väl vara bra med? Så kan vi byta ut en del gammalt skräp och omsätta lite  :D
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Gobbos Spider

Citat från: "Lindbergh"Möbler, stolar, bord torde väl vara bra med? Så kan vi byta ut en del gammalt skräp och omsätta lite  :D

Tro mig. Jag håller utkik efter allt som vi kan nyttja.
Inklusive trasiga whiteboards till Fluff. Inte så mycket möbler på ett lager dock.

Bertrand Russell

Gobbos Spider

Jag har samlat på mig hyllor för montage i Dioramarummet. Nu behöver jag någon som kan komma och hämta dessa dagtid på Corporate. Helst denna veckan eller nästa. De är smutsiga så bär oömma kläder.

Bertrand Russell

Heavy

Fy fan så bra! Är det konsoller eller hyllplan eller båda delarna ?

Gobbos Spider

Mestadels hyllplan. Några har någon slags upphängningsanordning undertill. Inga vägghållare dock.

Bertrand Russell

Gobbos Spider

Någon av mina compadres at work monterade av upphängningsanordningarna på hyllplanen. Hyllplanen är räddade dock. Jag upprepar.....någon med bil dagtid för hämtning av hyllplan. Om vi har otur är det någon som slänger dem innan jag hunnit lämna dem till geddon.

Bertrand Russell

Heavy

Bilen är isärskruvad, med lite tur rullar den igen på måndag, men inget klart.. Hör av mig när jag vet, men nån annan får gärna hämta innan..

Hur många och långa rör det sig om ?