Brädspelskväll på högskolan

Startat av Elbeth, augusti 28, 2009, 09.38

Föregående ämne - Nästa ämne

Usually_Insane

lyckades få en utbytestudent intresserad av att komma till gerddon på torsdag med löfte om BSG :/ nån annan som fick napp?
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Brain

Skrev geddons kontaktinfo åt två pers.

Skall antagligen ner på måndag igen med mer info
Tomas Davidsson

Xyzar

Är sugen på att dra dit nästa måndag och spelleda doom eller starcraft. Tar ju ett tag att spela, men det ser förbannat häftigt ut ^^
There is no IRL, there is only AFK.

Usually_Insane

hmmm, två frågor, får vi vara på deras spelkvällar? och var hade dom sina spelkvällar?

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"

soulreaper

Citat från: "Usually_Insane"hmmm, två frågor, får vi vara på deras spelkvällar? och var hade dom sina spelkvällar?

Fråga nr 1, inte en aning men fråga fluff eller malin de borde veta. Fråga nr 2, balder mitt emot röda matsalen.
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Brain

Citat från: "Usually_Insane"hmmm, två frågor, får vi vara på deras spelkvällar? och var hade dom sina spelkvällar?

Inför fjolårets konvent var jag där någon enstaka gång och snackade om BSK och Armagedon. Kan ju se oss som samarbetspartners då studerande vid HiB får frientré till BSK. Det ligger i bådas intresse att aktivera/ha aktiviteter för studenterna.

I fjol var de i träbaren nere i Kårhuset
Tomas Davidsson

Fluff

om jag fattade louie rätt (apan som höll i det hela) så är det inga problem att vi dyker upp på måndagar. som brain sa; vi vill ju båda ha aktiviteter åt studenter.
dyker vi upp med fräna spel så lär det inte skada för fem öre.

och de har sina spelkvällar mitt emot högskolan i kåren, markplan. förra året kan det stämma att de höll till i trä.
sen vad stället heter kommer jag aldrig ihåg. tror det är rabalder och att röda matsalen heter restaurang rabalder. balder är ju studentboendet längre ner på gatan. förvirringen är stor med nästan identiska namn...
ät en makaron till!

Elbeth

Precis som Fluff sa, Geddon folk är varmt välkomna och ett extra stort plus är att ha med spel. Jag var där hela förra terminen och det var inga problem. De började nere i trä på hösten förra året för att sedan flytta upp till Rabalder på våren.

Jag kommer att vara där i stort sett varje måndag. Framför allt för att jag gillar och spela och det är roligt att bidra till att en spelförening på HiB överlever.
I\'m a nice girl, I promise, I really am a nice girl.

Jokkoman

Ja, det var en trevlig sammanställning måste jag säga. Att se så många bord med Uno igång på samma ställe, det liknade nästan ett sm ;) Sen som jag vi snackade om så vare ju en könsfördelning som var bortom all fantasi.

Att det sedan var 1 söt tjej där med gjorde ju inte saken sämre. Det var iofs Piotorf helt ointresserad av, men det får stå för honom.
Så jag trillar nog gärna ner någon måndag i framtiden, har ju haft lite svårt o "komma loss" på torsdagar senaste tiden.
//Men vad vet jag

soulreaper

Citat från: "Jokkoman"Ja, det var en trevlig sammanställning måste jag säga. Att se så många bord med Uno igång på samma ställe, det liknade nästan ett sm ;) Sen som jag vi snackade om så vare ju en könsfördelning som var bortom all fantasi.

Att det sedan var 1 söt tjej där med gjorde ju inte saken sämre. Det var iofs Piotorf helt ointresserad av, men det får stå för honom.
Så jag trillar nog gärna ner någon måndag i framtiden, har ju haft lite svårt o "komma loss" på torsdagar senaste tiden.

det fanns fler än en söt tjej där, du tittade inte så noga bara...

Jokkoman

//Men vad vet jag

soulreaper

Citat från: "Jokkoman"Haha, ne jag är kräsen ;)

Mer än 5 år som singel botar sådana fasoner...Synd bara att flera av de söta tjejerna var utbytesstudenter...back to topic! Snygga tjejer kan vi disskutera på något annat forum

Usually_Insane

Jag kommer inte ner idag, känner mig som en vandrande smittofabrik... kanske nästa gång :(

Usually_Insane

n som vet när dom drar igång igen på högskolan?

Fluff

snart vet jag hoppas jag.

edit: snart dröjer. återkommer under dagen.

edit2: de dra igång ikväll.
ät en makaron till!