Blood Bowlliga (online)

Startat av Gobbos Spider, oktober 14, 2009, 15.27

Föregående ämne - Nästa ämne

cracked_open

Nisse jag utgår ifrån att det är du som lirar Loren Patriots  :wink: När vill och kan du spela?
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Niklas

Jag kan tänka mig att lira nu men du är inte online så det blir svårt. Imorgon kväll? 1900?

cracked_open

det kan vi sikta på 1900 tisdag  :D
George S. Patton

Ewers

Ännu en förlust för Pooftisarna och det verkar inte som virtuella tärningar gillar mig heller. Men man skall inte klaga, i denna matchen fick jag faktiskt en TD.  :shock:

/F

Niklas

Jag och Cracked_Open försökte spela vår match idag men spelet ville annorlunda. Ville att vi skulle lägga till en port för att kunna lira men vi gjord evad vi kunde utan att få igång det. Nästa säkra datum då vi kan lira vår match är måndag nästa vecka. Hoppas det funkar... Dilba? Vi ska försöka under resterande dagar denna vecka oxå men vi båda har fullspikade scheman.

dilba

Ofta när spelet gnäller om en port så är det pga att någon har en firewall som gör att man inte kan spela.

Det vore bra om ni kunde lira innan måndag men annars för ni göra det då.

Niklas

Vi spelade ju våra första matcher utan problem så det borde vara något annat.

cracked_open

Bra att du tänker till Dilba men det var tyvärr det första vi kollade då spelet skyllde på våra brandväggar/stängda portar. Trots omstarter och omställningar så ville inte våra spel koppla upp sig mot varandra.

Mycket frustrerande då en av  mina getter har lärt sig att plocka upp bollen och jag såg fram emot att testa det mot Nisse  :evil:
George S. Patton

cracked_open

http://www.bloodbowl-game.com/index.php?rub=news-info&id=114

Nu vet jag att Kari blir glad...kanske så glad så att han faktiskt införskaffar spelet och joinar sig med ligan  :twisted:
George S. Patton

Niklas

Klockan är 1900 Jerry! Var e du?

Niklas

19.30 och Nisse ger upp. Väntar inte mer i spelet för det är trist att bara sitta där.

dilba

Nya listan är uppe nu gav segern till Nisse för Jerry var inte där.

cracked_open

Oj sorry Nisse missade helt klockan  :oops:

Klart du skall ha  WO
George S. Patton

Niklas

Hade hellre spelat matchen men Dilba tog lagen i egna händer.  :?

cracked_open

Vi tar det nästa gång eller så ser vi till att spöa Dyne i nästa match så är ju allt lugnt ;)
George S. Patton