Blood Bowlliga (online)

Startat av Gobbos Spider, oktober 14, 2009, 15.27

Föregående ämne - Nästa ämne

Niklas

Jepp... Vi får ge honom på nöten istället... :-)

Dilba. Några frågor angående min "seger". Fick jag några SPP's för segern? TD's? MVP? Är mina skadade spelare tillbaka till nästa match? Stålar? Borde bli motsvarande att Jerry gav sig... eller?

dilba

Jag tror inte man får något alls för en WO vilket är jävligt konstigt men det är så spelet funkar och inget jag kan ändra på.

Usually_Insane

Jerry, när skall vi köra, Onsdag klockan 18.00 kanske?
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Niklas

mao så är det kass att få en wo seger... hoppas verkligen mina två spelare är tillbaka till min 3e match. ska ju inte behöva lida en match till

cracked_open

yes writing it down onsdag 18:00
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Gobbos Spider

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

Niklas

Citat från: "Gobbos Spider"hoppar av

Räcker tiden inte till?
Inget kul?

Ewers

Stefan hade fjantigt mycket oflyt mot mig idag, samtidigt som jag hade löjlig tur. Det är aldrig en rolig kombination...

/F

Gobbos Spider

Citat från: "Ewers"Stefan hade fjantigt mycket oflyt mot mig idag, samtidigt som jag hade löjlig tur. Det är aldrig en rolig kombination...

/F
det var bara grädden på moset. Lägg till folk som inte svarar på forumet/inte är medlemmar så får du en uppförsbacke som framöver kommer orsaka fler W.O´s och uteblivna poäng för de drabbade.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

dilba

Sista dagen för matcherna är idag så jag lägger upp nya runt 11 ikväll

Usually_Insane

Nisse hade du ledigt ikväll sa du? skall vi ta våran match vid 18.00?
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

dilba

Vet inte vem Bonk är men han ska spela mot DirtyCajun.

Dirty har skickat mail i spelet men du har inte svarat så gå in och kolla det så ni kan spela.

cracked_open

Dyne du som är admin nu för spelet. Gör en veckolista här på forumet så kan vi ju skriva här över.
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Ewers

Det är jag som är Bonk och jag kommer kolla när tid medges, exempelvis i morgon förmiddag.

/F

Ewers

Jag fick jobb och kommer inte kunna spela förrän måndag em. Kan Dilba kolla om min motspelare kan då? Om inte kommer jag att lämna walk over för den matchen.

/F 8)