Gameday on geddon!

Startat av Ewers, februari 09, 2005, 12.48

Föregående ämne - Nästa ämne

Ewers

Killarna från Kinna(Skene kanske det var...) som var och spelade hos oss har frågat mig om det finns intresse av att komma till dem och spela lördagen den 13/8. Dom har 4 eller fem bord så om vi fyller en bil eller kanske två borde saken vara biff.

Jag vill åka till dem och spela. Någon mer som är intresserad?

/F

Martin Larsson

Mmmm, det kan nog va en bra dag. Ska dubbelkolla med jobb å annat först bara, återkommer :arrow:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Meldon

om jag hade en arme att spela med skulle jag gärna komma.. men mina tau e en bit ifrån att vara klara... iaf med min takt att måla nu förtiden..
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Ewers

Meldon: Jag tror inte det är så viktigt att det är målat. Bara man ser vad det är för model så blir det nog bra.

/F

sebbe

jag sa nog att jag skulle tänka på saken, men jag kan tyvärr inte.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Meldon

dom är svarta.. dom som är monterade iaf..
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Martin Larsson

Citat från: "Meldon"dom är svarta.. dom som är monterade iaf..

Tror att Fredrik ville säga att det duger om det är som du just ovan beskrivt, men det nog är lite roligare om det är mer gjort :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Meldon

får väl försöka montera ihop tillräkligt med poäng då.. men kan inte lova nåt..
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Ewers

Ok.

Det blir en resa till Patrik & Co för 40k lir.
Vi kommer åka från borås så att vi är i Skene/Kinna/Jällaboda (kommer inte ihåg vart det är vi skall men vet att det tar ca 45 min laglig körning dit) kl 12.00

Tanken är att vi kör en liten miniturnering eller liknande.
Det är inte en annan förening vi skall besöka utan en privat klubb vilket innebär att deras "kiosk" innehåller öl liväl som läsk, allt till motsv geddonpriser.

Jag kommer att köra (och dricker dessutom inte öl eftersom det inte nämns i bibeln) så vi har en liten bil att åka i som läget är nu.

De har fyra bord (ett femte kan ordnas om det är många intresserade).

De har inte följande arméer: Tyranids, Sisters/deamonhunters, Tau och Dark Eldars. Dom skulle tycka det var roligt att möta dessa.

Jag vill nu inte läsa en massa "kanske kan" för det bokar inte en plats i bilen. Vill man vara säker på att få en plats i bilen måste man skriva att man Vill åka med och vilken arme man tänkt spela.

Mvh /F

Lord Black

Om det fortfarande finns plats i bilen vill jag och mina tyranider åka med.
blir det 1750 poäng eller 1500 som kommer att spelas :?:
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Martin Larsson

Vet faktiskt inte om jag e på, hör av mig till dig via telefon isåfall Ewers :idea:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.