Apocalypse

Startat av Meldon, november 22, 2009, 19.19

Föregående ämne - Nästa ämne

Ewers

The hoffagnoffs of Ewers are:

Hive Tyrant- Wings, Venom Cannon, Piska, Svärd, svans
Hive Tyrant- Barbed Strangler, Piska, Svärd, svans
Hive Tyrant- 2xVenom Cannon
Carnifex- 4xKlor
Carnifex- 2xklor, Barbed Strangler
2 Jonas E (Brainbugs)
6 Warriors- 4xDeath spitters, 2xVenom cannon
5 Reveners- 2xDeath spitters, 3xDevouvers
1 Lictor
9 Ripperswarms
34 Panggnoffs- Fleshborers
40 Klösaknotts- klor
14 Sporemines
90 Genestealers

Hoff, gnoff, hzzz!

/F:reindeer:

Meldon

Jag kan bara den 30:e eftersom jag är i Norge den 23:e.. Men jag vill ju inte att ni blåser av det hela bara för mig så om ni hellre kör den 23:e så kan ni ju leta upp en ersättare för mig.

23/1: Kristian, Martin, Henke, Ewers, Jerry
30/1: Kristian, Martin, Henke, Ewers, David
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

cracked_open

Jag kan fylla upp de 1300 poängen eller så kanske Clifford känner sig manad till att fylla upp luckorna med sina guards  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Martin Larsson

Team Hoffngnoffn tolkar det hela som att vi spelar 23e ändå? Right? Gnoff?

Oavsett så kommer bara tyraniderna delas upp i 2 arméer. Blir omöjligt att hålla koll på Synapse å annat annars, så ni vet det :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

cracked_open

jag arbetar den 30:e så det är den 23:e som gäller för min del
George S. Patton

Martin Larsson

På den allmäna tystnaden så börjar team HoffnGnoffn misstänka att bytet insett att jakten är igång och därmed håller sig redo för jakt den 23e :P

Hoff, gnoff, hzzz!

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Waaaagh

in the town, where i was borne. Lived a gnoff who walked the streets, then i aimed my bolter high had him in sight, blow him away. EVERYONE TOGETHER! We dont want no hoffa gnoffa things hoffa gnoffa things hoffa gnoffa things, we dont want no hoffa gnoffa things hoffa gnoffa things, hoffa gnoffa things. And his friends they ran away, But dident make it far atal. cuz the marines  they were in the way, blasted them down. with holy granades. EVERYONE!! We dont want no hoffa gnoffa things hoffa gnoffa things hoffa gnoffa things!

Sung by The holy Emperor himself when spaying tyranides at Gorguran 8. or something.

Martin Larsson

Citat från: "Waaaagh"in the town, where i was borne. Lived a gnoff who walked the streets, then i aimed my bolter high had him in sight, blow him away. EVERYONE TOGETHER! We dont want no hoffa gnoffa things hoffa gnoffa things hoffa gnoffa things, we dont want no hoffa gnoffa things hoffa gnoffa things, hoffa gnoffa things. And his friends they ran away, But dident make it far atal. cuz the marines  they were in the way, blasted them down. with holy granades. EVERYONE!! We dont want no hoffa gnoffa things hoffa gnoffa things hoffa gnoffa things!

Sung by The holy Emperor himself when spaying tyranides at Gorguran 8. or something.

Hahahahahaha :lol:

Meldon

Citat från: "Waaaagh"in the town, where i was borne. Lived a gnoff who walked the streets, then i aimed my bolter high had him in sight, blow him away. EVERYONE TOGETHER! We dont want no hoffa gnoffa things hoffa gnoffa things hoffa gnoffa things, we dont want no hoffa gnoffa things hoffa gnoffa things, hoffa gnoffa things. And his friends they ran away, But dident make it far atal. cuz the marines  they were in the way, blasted them down. with holy granades. EVERYONE!! We dont want no hoffa gnoffa things hoffa gnoffa things hoffa gnoffa things!

*Applåder* :D
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

cracked_open

Det var dagens bästa  :lol:
George S. Patton

Waaaagh

*bugar och bockar*

Ewers

Är det fortfarande 23/1: Kristian, Martin, Henke, Ewers, Jerry som gäller?

Jag känner mig lite offside men är gärna med och rullar tärning, flyttar hundratals figurer och sjunger "Hoffa gnoff, hoff gnoff, hoffgnoffa hoffa gnoff".  :D

Starttid? Beräknad sluttid?

/F

Lord Black

Den namn listan ser rätt ut ja, men start tid är ju inte bestämd så det kan ju diskuteras och då apoc funkar så att man säger en tid då man spelar sista rundan så bör slut sättas till mellan 21-22 eller något sånt för sista rundan lär ju inte ta så väldigt lång tid då allt lär vara väldigt dött vid det laget.

Men angående start tid så bör det vara rätt tidigt då vi skall ställa upp ett spel bord version XL(två vanliga bord bör vara nog) och göra alla förberedelser för slaget så omkring eller lite efter 10 låter bra för mig men jag är ju notorisk morgon människa så det kanske finns invändningar mot en så tidig start?  

Och föresten Ewers när du räknade dina modeller vad räknade du dina konverterade kont med spinfists med jätte bajonetter som?
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

cracked_open

10:00 på förmiddagen låter kanoners. Fråga Apoc räknas ju alla enheter som scoring enligt gamal regelboken. Skall vi köra med de reglerna tillhörande formationerna man kan bygga med t.ex guardvagnarna då de räknas som scoring även om de är utslagna eller skall vi köra med att enbart troops är scoring?
George S. Patton

Ewers

CitatOch föresten Ewers när du räknade dina modeller vad räknade du dina konverterade kont med spinfists med jätte bajonetter som?

Jag räknade dom som klöshoffagnoffer eftersom det är vad konverteringen är menad som.

Kl 10.00 låter som en väldigt bra tid. Sluttid 21.00 låter bra eftersom det alltid blir senare än man tänkt.

Kram /F