Glorantha second age söker nya spelare

Startat av snoffaz, december 07, 2009, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Napprix

Tjena! skulle vara roligt och veta om vilka som kommer och inte kommer för i så fall kan man väll säga till om det. Tycker om det skulle vara något problem innom gruppen så säg till om det så kan man ju prata om det

Ha det gött grabbar :D

snoffaz

Man blir aldrig besviken på speltillfällena, en mycket bra byråkratisk omgång, saknade dig dock Peter, vi hade behövt ditt rappa munläder. Hoppas alla kan nästa omgång.

Herr_kans

tjo grabbar, de va en rolig omgång som ja missade har jag hört. tråkigt att ja inte kunde vara med. å de för saken vidare till mitt nästa problem, för jag åker till roskilde vid nästa speltillfälle. handen upp för att flytta de till nu i helgen ist

snoffaz

Jag är också osäker på nästa tillfälle om jag ska vara ärlig, finns det möjlighet att ändra. Nu på till helgen kan jag på söndag.

nemesiswar

Söndag funkar fint för min del, bara hoppas jag kan förbereda tillräckligt för en hel omgång men det ska nog gå bra

Napprix

jag och snoffe kommer på söndag :D

snoffaz

Ojeko Blir det på speltillfälle nu på söndag, och i sådana fall är det ett som gäller eller????

nemesiswar

Jo vi kör väl på det hoppas Lallos och peter kommer också

snoffaz

roligt

hallå hallå, tillbaka från en vecka i skogen nu och borde kunna nu på söndag. Har inte kunnat svara tidigare på grund av frånvaro från teknologi... Så jag är gärna med nu på söndag.

Men det blir alltså inte något den 26?
Var med och spela.

nemesiswar

Troligtvis nej den 26:e om vi spelar på söndag

Herr_kans

va underbart. då syns vi på söndag då, mina nobla bröder å resten

Usually_Insane

Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Napprix

kommer du komma någon gång mer Peter?

Usually_Insane

nej, jag tror jag hoppar av faktiskt.
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit