GamesDay 14 Augusti

Startat av cracked_open, juni 21, 2010, 19.44

Föregående ämne - Nästa ämne

Waaaagh

Citat från: "dasher"ja ungefär så många terminators hade han kvar efter han mött mina necrons  :twisted:

Mmm, tar du bara bort din muppgubbe så får du se att vinden vänder rejält. köra en  gång till och skita totalt i muppen o döda resten istället ;)

dasher

nehedå, han stannar!

Gustaf Eklund

Trots deras dåliga rykte skulle jag nog inte ha alltför mycket emot att möta Necrons ;)
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Waaaagh

Citat från: "Gustaf Eklund"Trots deras dåliga rykte skulle jag nog inte ha alltför mycket emot att möta Necrons ;)

Necrons är inte jobbiga, C-tanen är jobbig, thats it.

Gustaf Eklund

Citat från: "Waaaagh"
Citat från: "Gustaf Eklund"Trots deras dåliga rykte skulle jag nog inte ha alltför mycket emot att möta Necrons ;)

jaja, du förstår vad jag menar

Bara två veckor kvar till gamesdat nu :D

Gustaf Eklund

Citat från: "Waaaagh"

jaja, du förstår vad jag menar

Bara två veckor kvar till gamesday nu :D

Dale

Jag skulle gärna vilja vara med, men eftersom jag är en såndär krångelpelle har jag ett par förbehåll:

Jag har ingen egen spelbar armé, så jag skulle behöva låna en. Helst någon form av imperie-armé för dem kan jag reglerna för hyfsat, men annars lånar jag gärna några skumma xenos och hoppas på att mina chansningar fungerar.

Jag kan inte komma förrän c:a 12:20-12:30 då jag jobbar till 12:00, men jag kan förbereda mig dagen innan så att armén är uppackad och flyttningsredo direkt när jag kommer.

Någon som överhuvudtaget fattar vad jag vill säga? Jag är osäker själv :/

/Dale

cracked_open

Om du frågar Ewers snällt så kanske hans marines finns tillgängliga  :wink:

Jag utgår ifrån att Kari vill låna mina guards om inte så finns de tillgängliga
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Kari

Citat från: "cracked_open"Om du frågar Ewers snällt så kanske hans marines finns tillgängliga  :wink:

Död åt kejsarens fiender.
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

Ewers

På senaste Games Day försvann Nisses Airsoftglock (Airsoftpistol) som låg i våra skåp. Detta för med sig att varken jag eller Nisse tänker låta våra skåp stå öppna när vi inte är där, framförallt inte under games day.

Vill någon låna en armé av mig så får dom kontakta mig innan, fysiskt låna den när jag är i lokalen, förvara den och sedan lämna tillbaka den i gott skick.

Detta blir resultatet av att några fåtal inte kan skilja mellan mitt och ditt.

/F

PS Vill Nisses glock hitta tillbaka så går det bra att lägga den nere på föreningen. DS

Gustaf Eklund

Citat från: "Kari"
Citat från: "cracked_open"Om du frågar Ewers snällt så kanske hans marines finns tillgängliga  :wink:

Död åt kejsarens fiender.

Bra sagt!

Ola

Citat från: "Ewers"På senaste Games Day försvann Nisses Airsoftglock (Airsoftpistol) som låg i våra skåp. Detta för med sig att varken jag eller Nisse tänker låta våra skåp stå öppna när vi inte är där, framförallt inte under games day.

Vill någon låna en armé av mig så får dom kontakta mig innan, fysiskt låna den när jag är i lokalen, förvara den och sedan lämna tillbaka den i gott skick.

/F

PS Vill Nisses glock hitta tillbaka så går det bra att lägga den nere på föreningen. DS

Vem fäen snor ur andras skåp!?! :evil:
Är det så det ska gå till på vår klubb??? :(
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Stefan

Citat från: "Ewers"På senaste Games Day försvann Nisses Airsoftglock (Airsoftpistol) som låg i våra skåp. Detta för med sig att varken jag eller Nisse tänker låta våra skåp stå öppna när vi inte är där, framförallt inte under games day.

/F

För jävligt att folk inte ska kunna skilja på vad som är ditt och mitt, förhoppningsvis kanske glocken är förlagd i något hörn, om inte borde den skyldiga tänka om sitt levnadssätt och sedan lämna tillbaka den!

Gustaf Eklund

Gamesday och knappt en vecka :D

Hur många och vilka har anmält sig? (En lista i stil med den som kom i tråden för den senaste gamesday vore uppskattat)

soulreaper

Citat från: "Gustaf Eklund"Gamesday och knappt en vecka :D

Hur många och vilka har anmält sig? (En lista i stil med den som kom i tråden för den senaste gamesday vore uppskattat)

Så lat man kan vara... :twisted:

Här kommer en lista över hittils anmälda...

Jerry
Erik
Jimmy
Felix
Gustaf
Kristian
Klas
Henke
Dale (under speciella förutsättningar)
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun