Nordholmiasagan - MUA

Startat av knallpucko, september 01, 2010, 12.55

Föregående ämne - Nästa ämne

Ewers

Vi kommer se till att Holger får en svinbra placering grislångt ifrån faror då han är lite svedd om borsten.  :wink:

Nisse dyker upp runt 17.00 beroende på trafiken. Själv kommer jag ner ca 16.30 så att värmen kan säkerställas.

/F

nemesiswar

Du är saknad Christopher vilken jävla omgång detta är!

snoffaz

Det var grymt synd att jag missade, vad inträffade??

Ewers

Vi spelade vidare med "historieintermezzot". Våra coola killar eskorterade byfolket mot klyftan, hamnade i några tuffa strider, fick hintar om att vår chef är en ybertuff psimutant, kom till klyftan. Klyftans innersta del är uppvärmd av bergväggen och vattnet "bör undvikas att drickas".
Vi förberedde ett försvar, våran chef förhandlade med fienden, förhandlingarna avslutades och sedan anföll hela fiendearmén. Där slutade vi.

Vi, kanske ett tjugo- till trettiotal kämpar står emot ett par tre eller fem hundra fienden men har kanaliserat fienden till en smal passage. Det kommer bli en låååååååååång strid där vi kanske, men bara kanske, kan komma undan med livet i behåll.

/F

Ewers

När jag studerar mitt schema ser jag att följande tisdagar är de som är lediga:

28/12

11/1

25/1

8/1

22/1

Mvh /F :evil3:

knallpucko

Jag har bestämt vårens spelningar: med början 11/1 kör vi varannan vecka - det verkade som att det skulle fungera för alla Säg till annars!

Sådär, Henrik, då kan du lägga ut din kampanj!  :D

Ingen som är spänd på hur det känns att hacka 500 mutanter, va? Och om någon av dem är aningen bättre rustad än tyg och båtshake? Och vem som ska få ta första svingen på stormutanten?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

knallpucko

Glad fortsättning på er! Är alla friska, mätta och redo att spela imorgon?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!

Ewers

Jag har fått ändrat schema och kommer inte kunna vara med i morgon eftersom jag jobbar till 21.30.

Lycka till med att mörda 500 slaskmutanter!

/F 8)

nemesiswar

Den som manglar flest är modigast!

Jag kommer!

Niklas

Jag är redo att nacka ett par, tre mutanter imorgon

snoffaz

knallpucko

Rackarns, superkatten inte med - då blir det mer för storvargar och andra att göra... kl 17 smäller det!

Niklas

Försten till stormutanten får slakta honom.

Niklas

knallpucko

Sådär, då har ni "överlevt" er första "återblick" - detsamma kan knappast sägas om sju dussin mutanter... Eller en stormutant eller en svartklädd Bergsherre, för den delen. Någon som vill återberätta vad som hände för Ewers?