Nordholmiasagan - MUA

Startat av knallpucko, september 01, 2010, 12.55

Föregående ämne - Nästa ämne

snoffaz

Hålger måste tyvärr hålla sig undan idag. Då min sambo måste hoppa in och jobba kvällen.

knallpucko

Illa för Hålger - det ser ut att bli en intressant kväll... Vässa tärningarna och pennspetsarna!

Det kan hända att jag blir några minuter sen, eftersom vi har en ny affär på gång och mötet ligger 15.30. Frukta dock inte, jag är aldrig mer än 400 meter bort...
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

knallpucko

Nu går det troll i saker och ting - jag missade att jag ska till Italien 17-21/4, så den 19:e blir det inget spelande. Däremot undrar jag om ni kan 26/4 istället, så det blir två veckor på raken?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!

Niklas

Som det ser ut nu så går det bra för mig.

snoffaz

Jag kan också nu om inget inträffar på vägen, hur gick det för Hfg i tisdags???

Ewers

knallpucko

Ok, det ser ut som att vi kör 26:e istället för 19:e - Henrik är den enda som inte svarat, så vi avvaktar med att spika datumet helt än.

Vad som hände HFG? Ja, det tycks som att jakten på fågelmutanten är över och att det finns mer spännande saker än Myrsjöbotten att utforska! Någon annan får fylla i från spelarperspektiv... Kanske kan Jånny ha en del att berätta "nyss nedstigen från automatens käftar"?!

nemesiswar

Jag är fortfarande lite tveksam på om det går den 26:e med tanke på min andra kampanj. Jag avvaktar lite till men ger svar så fort jag kan :)

den 19:e är absolut inga problem!

nemesiswar

Jo! Vi slog ihjäl Tojfen efter vi jagade fågel mutanten/chefen över långa kullar med snö och sedan hittade en forntida dörr. Fågel mutanen blev ihjäl sliten av Tojfen också...

nemesiswar

knallpucko

Alright, då spelar vi den 26/4 kl 17 på Geddon - direkt från påskmaten till våghalsigt nedkrypande i en mörk, kall gång med kniven i munnen och skräcken för automater med vassa tänder ännu inte helt stillad...

Glad påsk på er allihop!

snoffaz

knallpucko

Hålger - check.

Fantastiska Gänget - check?

knallpucko

Jaha grabbar, då var det till att vara ensamma i en enorm tunnel, långt under jorden, övergivna till och med av en virrig automat och med skrikande spöken bakom er. Någon som vill förklara för Jånny hur dryg han var och vilka faror han kastade sig framför?

Nästa spelning är 10/5 och därefter kör vi varannan vecka, dvs 24/5, 7/6, etc. Hur länge ska vi köra innan sommaruppehåll?

nemesiswar

Tycker inte vi ska ta sommar uppehåll, jag ska dock till Madrid en vecka mellan 22/6-29-6.