Nordholmiasagan - MUA

Startat av knallpucko, september 01, 2010, 12.55

Föregående ämne - Nästa ämne

snoffaz

Måste tyvärr hoppa över imorgon då jag har fått jobb och slutar sent denna vecka.

Ewers

Tycker att vi avbokar spelningen. Nisse kommer inte kunna vara mede (tror jag) och jag är inte speciellt i fas för en spelning.

/F

knallpucko

Ajaj, då ska vi inte ge oss djupare in i fornbasen - det sparar vi tills om två veckor. Hoppas du inte blir alltför besviken, Henrik?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Niklas

Sant som Fredrik skriver... Jag kan inte imorgon men bör kunna igen om två veckor

nemesiswar

Ack besviken blev man men... :) ok vesst 2 veckor awesome :)

nemesiswar

knallpucko

Nej, inga moln på himlen för mig heller - hur är det för er andra?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!

Niklas

Kommer kunna vara med till 95% säkerhet... kan sträcka mig till 97%

snoffaz

Ewers

Kommer. Har dock möte med lokalrenoveringsgruppen under kvällen som jag måste närvara på.

/F 8)

knallpucko

Gôtt - fullt gäng iaf under delar av kvällen! Ska se till att vi kör så det ryker från 17.00...

snoffaz

Niklas

Det borde vara spel imorgon men jag tror att jag redan har lyckats boka upp mig på annat på kvällen. :-(

nemesiswar

Hoppas jag är check har vart rktigt dålig i helgen men känns bättre nu på kvällen hoppas jag ska vara alright för spelning.

knallpucko

Jag har bokat och planerat spelning, så om det inte är fler än Jånny som lämnar walk-over så kör vi som vanligt kl 17. Mystiska räddare-i-nöden-automater och annat utlovas - mest annat, för att vara ärlig.