Nordholmiasagan - MUA

Startat av knallpucko, september 01, 2010, 12.55

Föregående ämne - Nästa ämne

Ewers

Niklas

Ska se om jag ev kan avstyra mina planer eller om min bror hittar en dejt att gå på istället så jag får vara med och rädda Jånnys Mindre fantastiska gäng!  :wink:

Niklas

Frukta inte kvällens spelning...Jånny kommer dyka upp!

knallpucko

Jag hoppas alla är laddade inför tisdagens spelning - ska det bli slarvsylta av alltihop?

Sedan kommer mitt försök att lägga upp sommaren. Den är än så länge ganska luddig för mig - en fiskevecka som hoppar fram och tillbaka - men jag lagt upp de datum jag tror mig kunna. Skriv upp nedan (helst innan tisdag):

Tis 28/6:

Tis 12/7:

Tor 21/7:

Tis 2/8:

Tis 9/8:

Som ni märker har jag hållit mig till tisdagar (vana, antar jag), så ni får gärnage förslag på att skjuta fram eller tillbaka med dagarna om det inte passar. Lägg gärna förslag på en eller två "heldagsspelningar" också, så kan jag försöka ordna det. Allt bör bli klart på tisdag.
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Niklas

Kommer bli spel utan fredrik på tisdag. Han är i turkland

nemesiswar

Jag är hemskt lesden men jag kan inte vara med på Tisdag :( åker till spanjackland på Onsdag så mycket att fixa på tisdagen...

Tis 28/6:

Tis 12/7: Henrik

Tor 21/7:

Tis 2/8: Henrik

Tis 9/8: Henrik

Jag är inte helt säker på torsdagen men jag kanske kan, jag får helt enkelt återkomma till det.
En hel dag hmm jag får återkomma till den också kommer ha tid på min Spanjackland resa att planera min kalender.

Niklas

Antar att vi inte lirar på två?

knallpucko

Nej, helt riktigt - två borta är minst en för många (i spelrummet - jag spelar helst på en...?), så vi hoppar spelningen imorgon. Skriv gärna i schemat för sommaren, ni som kan!
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!

Niklas

Tis 12/7: Henrik, Niklas

Tor 21/7:

Tis 2/8: Henrik, Niklas

Tis 9/8: Henrik, Niklas

snoffaz

Tis 12/7: Henrik, Niklas

Tor 21/7: Christopher

Tis 2/8: Henrik, Niklas ,Christopher

Tis 9/8: Henrik, Niklas,Christopher

nemesiswar

snoffaz

Jag kan inte spela imorgon, då vi renoverar här hemma och måste invänta möbel leverans.

Niklas

Trodde det först men det är nästa tisdag som var på förslag

knallpucko

Då har  vi fått svaret på frågan om sommarspelningarna: de återupptas 9/8, eftersom jag ska ut och cykla (mer än vanligt) i de södra nejderna 2/8. Min fråga till er nu huruvida ni är intresserade av ett längre pass, tex 12-21, den 9/8, eller om ni börjat jobba då?

Niklas

Jag har börjat jobba då men om ni andra kan så hoppar jag in senare