Nordholmiasagan - MUA

Startat av knallpucko, september 01, 2010, 12.55

Föregående ämne - Nästa ämne

snoffaz

Jag jobbar också, men kan  försöka komma ifrån lite tidigare.

nemesiswar

Får säga jag är check inför tisdag, jobbar så skyndar mig ner till 17.00.

Niklas

Då vi håller på att flytta föreningen så finns det inget rum som är iordningsställt för rollspel så om vi ska spela så bör vi förlägga detta någon annanstans. Jag har nu flyttat och bor på Alideberg. Om ingen är kattallergiker kan vi spela här eller så kan vi spela hos någon annan. Jag kan iaf inte före 17.00

nemesiswar

Funkar fint för mig men har ingen aning vart det ligger men det går väl lösa :) Annars funkar det hemma hos mig också bor juh ganska nära gedon och fixat ett ordendligt bord nu också :)

knallpucko

Jag är inte kattallergiker, så vi kan köra på Alideberg imorgon - vi kan variera och köra hemma hos Henrik nästa gång, kanske? Tiden blir från 17 som vanligt (ganska uppenbart med tanke på att i stort sett alla jobbar) om inte Nisse har några invändningar.

Nisse och Henrik kan - hur är det med Snoffaz och Ewers?

Adress till Alideberg, Nisse? GPS:en måste matas...
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Niklas

Alidebergsgatan 18 B, 3:e vån. Står N.Johansson på dörren.

Lättast att köra är att man (om man kommer från centrum) är att köra upp höger vid lugnets motor bortanför borås arena, ta vänster i rondellen och sen första gatan höger. Jag bor i andra huset på vänster sida med röda garagedörrar i botten. Ingång på innergården.

Ring mig om det är svårt att hitta eller för att få portkoden.  0761 -179755

Niklas

Ewers kan också men han verkar ha glömt att gå in och skriva här. :-)

nemesiswar

Kollat både gps och bussar kommer bli tight men ska nog kunna lösa detta hoppas jag :)

snoffaz

Niklas

Jag är vid Ica maxi på druvefors  ca 16.45. går att få skjuts till mig då om intresse finnes. Min bil står på parkeringen mitt emot luckan till BK.

Ewers

Jag kommer vara med idag men avviker ca 20.30 för att åka och jobba.

/F 8)

nemesiswar

Jag blir sen efteesom det blir övertid på jobbet men räknar med att dyka upp innan 18.00 iallafall.

Niklas

Spelningen på tisdag blir utan fredrik som jag tror skulle jobba. Han får gärna bekräfta detta. Vart ska vi spela? Hemma hos mig funkar om så önskas.

BTW... hur går det med kattungen?

knallpucko

Vi kör hemma hos Nisse om inte Henrik protesterar högljutt.
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Ewers

Bekräftar att jag blivit tvungen att jobba kväll i morgon. Julius kommer naturligtvis vara hjälte och döda automater i närstrid med fornskäraren.

/F 8)