Nordholmiasagan - MUA

Startat av knallpucko, september 01, 2010, 12.55

Föregående ämne - Nästa ämne

snoffaz

Jag kommer imorgon, det går kanon med lilla pulvret, han går på lådan exemplariskt och beter sig som en riktig katt herre.

nemesiswar

Inga problem kommer, kan dock bli aningen sen.

knallpucko

Gott! Då ses vi kl 17 som vanligt, med undantag av katten (den som har sabel och pistol, inte den som går på låda). Action? Tja, det finns fler otäcka automater i mörkret än ni vill veta...
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

nemesiswar

Ni kan troligen räkna bort mig idag eftersom det har vart strömavbrott i över en timme nu på jobbet och det ser inte ut som strömmen kommer tillbaks snart bilket resuöterar till ganska mycket övertid idag. Men jag hör av mig om jag kan komma senare.

knallpucko

Halva gänget borta - vad säger ni, ska vi köra iaf? Kanske kan vi ta med något brädspel som backup?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!

snoffaz

Det spelar ingen roll för mig om vi hoppar denna gång.

Niklas

Bättre att hoppa spel idag då... Jag tankar ner Witcher 2 så jag klarar mig

snoffaz

Det gör du rätt i, grymt bra spel.

knallpucko

Ok, då hoppar vi spel idag. Vi hoppas på bättre tur med jobb och el om två veckor!

knallpucko

Då kör vi roll-call inför morgondagen: är alla med? Inga extra jobbtider som smugit sig på? Elsladdar som ramlat ut bakom ett hörn?

Jag antar att Geddon fortfarande inte är iordningställt för rollspel så vi kör hemma hos Nisse kl 17?

nemesiswar

Hoppas inga oväntade problem dyker jag är game.

Niklas

Gedon ska vara redo för spel sedan den 2/9. Jag kommer inte hem förrän efter 17 så det vore kanske bra att köra på gedon?

Ewers

Det funkar att spela på geddon.
Vi kör från 17.00 misstänker jag.

/F 8)

snoffaz

Jag är på men kommer en halvtimme sent..

knallpucko

Gott, Geddon kl 17. Hoppas jag hittar till nya lokalen...

Eftersom chefen är inte där från start, så då kan ni andra passa på att säga er mening innan han kommer. Gör bara inget hjältemodigt innan han är där och ser det, för då kanske ni inte får löneförhöjning?!