Nordholmiasagan - MUA

Startat av knallpucko, september 01, 2010, 12.55

Föregående ämne - Nästa ämne

snoffaz

Kan tyvärr inte komma på Tisdag, har föräldramöte på tösens skola..

Niklas

knallpucko

Ok, då får vi skjuta på det ytterligare två veckor. Slipa knivarna!
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Niklas

snoffaz

Chefen måste tyvärr meddela att han efter noggran eftertanke kommer att trappa ner och lämna platsen öppen till någon annan, livet har kommit emellan och det är mycket nu på hemma fronten som måste prioritera.

Hoppas inte detta ställer till det allt för mycket.
Man tack så mycket för den tiden jag fått varit med..

knallpucko

Riktigt tråkigt! Vi kommer att sakna chefen svinmycket - det kan jag lova! Om du ångrar dig så kommer han att vara med ett tag som NPC innan han drar sig åter till de säkra gathörnen i huvudstaden... Kul att ha dig med - vi ses vid andra spelbord framöver, hoppas jag!
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!

knallpucko

Ytterligare tråkiga nyheter:

Snoffaz fick mig att tänka lite, så efter lite funderande så känner jag att och det närmsta året inte är en ideal tid för att spela, tyvärr. Därför skulle jag vilja lägga kampanjen på is tills nästa höst, om ni är intresserade och har tid. Jag gillar att spela med den här gruppen!

Jag skulle därför vilja ställa in kvällens spelning och föreslå att vi spelar en helg i november och gör ett bra avslut (mycket kulor och explosioner) på den här delen av kampanjen.

Vad säger ni?

Niklas

Lite tråkigt att höra men förstår att verkligheten dyker upp och träffar en i ansiktet ibland. Har varit kul att lira. Kan tänka mig att go out with a Bang i november

nemesiswar

För att citera en gammal kompis som var duktig på att dramatisera det svenska språket "Det fullkomligt SUGER" säg till när vi ska köra den helgen.

Vill också säga att denna gruppen har vart sjukt roligt att spela med och hoppas alla kan nästa år om vi kör igång igen.

Ewers

Det låter som en bra plan att banga till det ordentligt i november.

Håller med Nisse om verkligheten.

Bra att Snoffaz sade ifrån istället för att bara sluta vara med, uppskattar det verkligen.

/F

knallpucko

Då tar vi och planerar en "storsmäll med extra allt"! Kanske chefen vill vara med en sista gång? Jag lockas bara, fall nu inte för grupptrycket!

Jag planerar ett långpass eller två kortare på en helg. Skriv upp er på förslagen nedan.

Sätt ditt namn vid ett av alternativen:
Långpass (lör 13-00 eller sön 11-22):
Två kortpass (två av fre 18-00, lör 13-19, sön 12-18 ):

Möjliga datum - sätt upp så många som möjligt:
fre 10/11
lör 11/11
sön 12/11

fre 25/11
lör 26/11
sön 27/11

nemesiswar

Citat från: "knallpucko"
fre 10/11
lör 11/11 Henrik
sön 12/11

fre 25/11
lör 26/11 Henrik
sön 27/11

snoffaz

Citat från: "nemesiswar"
Citat från: "knallpucko"
fre 10/11
lör 11/11 Henrik,snoffaz
sön 12/11

fre 25/11
lör 26/11 Henrik,snoffaz
sön 27/11

Det är klart att chefen kommer  att ställa upp för gruppen när det verkligen gäller.

Ewers

Blir lite fundersam på datumen då det nog är fel.

Enligt minst två olika almanackor borde det se ut såhär:

fre 11/11
lör 12/11 Henrik, snoffaz, ewers
sön 13/11

fre 25/11
lör 26/11 Henrik,snoffaz
sön 27/11

Men ni har skrivit såhär:

fre 10/11
lör 11/11 Henrik,snoffaz
sön 12/11

fre 25/11
lör 26/11 Henrik,snoffaz
sön 27/11

/F 8)

knallpucko

Jaja, jag var kanske lite trött när jag skrev in datumen. Hoppas folk har tittat på dagar istället för datum?!

Det ser ut att bli en långspelning den 12:e november - vad säger folk om det?