Nordholmiasagan - MUA

Startat av knallpucko, september 01, 2010, 12.55

Föregående ämne - Nästa ämne

Niklas

Orkar inte klipp och klistra. Jag kan den 12/11

nemesiswar

knallpucko

Anteckna på - kl 13 den 12/11 är spikat. Räkna inte med att komma hem före midnatt!
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Niklas

Är dubbelbokad denna dag. :-( Får försöka dela upp mig. Börja lira mutant och sen avvika runt 19-20 något sånt

Ewers

Har fått reda på idag att jag skall jobba på lördag, dvs jag måste avvika ca 20.30.
Dessutom den enda lediga dagen jag hade den helgen så jag har bokat efter-konventetmöte kl 16.00.
Ser ut som om vi kan lira mutant fram till 19-20 med en avsaknad av Fredrik under en timme eller två.

/F 8)

nemesiswar

Jag är helt check inför Lördag än så länge, har förvarnat frun om att det kommer bli en intensiv speldag.

snoffaz

knallpucko

Ok, då blir det spel från kl 13 och fram tills ni antingen dött eller avvikit, vilket väl är ungefär detsamma... skämt åsido, det här ska bli en riktigt kul spelning!
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!

Ewers

nemesiswar

Vi spöade skiten ur Graderius! Efter det så kom Jesus bilden upp och sa vi måste hjälpa han vi följde blint efter honomoch gick in i ett rum där vi blev slaktade av automater... Det var allt.

knallpucko

Ja, avslutningen på kampanjdel 1 blev lite annorlunda, eller hur? Somligt förklaras av pappret ni fick, men kanske inte allt. Tänk er en film, där hjälten vaknar upp och helt enkelt inte minns det som hände kvällen före: han stiger upp, äter frukost och sedan kommer insikten som en smäll i bakhuvudet - det finns en fara som hotar, jag har bara glömt vad...

Är ni intresserade att spela del 2 i höst, så är det där papprets berättelse slutar som ni börjar. Graderius, Drigar Trogarsson och Tåjfeln är bortglömda för karaktärerna, men ni minns dem och kanske kan instinkt och igenkänning leda er fram till en lösning på de händelser som karaktärerna upplever i ett Nordholmia på randen till utbrott?

Ha det gott tills vi hörs igen!

nemesiswar

Absolut intresserad av del 2.

Ewers

Klart det skall bli en del 2.

/F

Ps. Dessutom vet Julius att dom andra inte skulle klara sig utan honom. ;) Ds.

Niklas

Gruppens egentliga frontfigur ställer också upp på en del två

snoffaz

Är också på en del 2, helgspelningar  skulle vara suveränt..