Nordholmiasagan - MUA

Startat av knallpucko, september 01, 2010, 12.55

Föregående ämne - Nästa ämne

knallpucko

Då sätter vi starttid 17.15 istället, så får vi se hur det fungerar. Jag vill också att alla "checkar in" på forumet senast kvällen innan varje gång, så att vi är tillräckligt många - jag planerar att köra om med minst tre spelare, dvs en frånvaro får vara ok, men inte fler. Matpaus kring sex-halv sju beroende på hur spelet ser ut planeras också - annars blir det tufft att hålla ångan uppe... Har jag glömt något så säg till!
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

nemesiswar

Tror nog jag ska hinna i tid 17.15 :)

deadbolt

Finns det något utrymme för en extraspelare skulle jag gärna vara med alt. ställa mej på kö.

/Sala
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

knallpucko

Tyvärr inte just nu, Sala, men du finns på reserv-/inhoppslistan.
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!

Ewers

Julius viftar glatt på svanstoppen och tycker att det skulle vara trevligt med ytterligare en svinigt skicklig kille i vårt grymt djupbökande problemlösargäng.  ;D

/F 8)

nemesiswar

Jag har fått lite strul på Tisdag, kan tyvärr inte lova alls att jag kan dyka upp men ska försöka och kommer senare i så fall.

snoffaz

Jag har också fått det lite körigt på tisdag, då jag har lyckats att få min första sommar semester på tre år, med början denna vecka och det är enda veckan jag får tillsammans med Fru och Barn innan allvaret drar igång för dem, så det är lite aktiviteter inbokat under veckan..

Ewers

Med endast två säkra spelare och en osäker. Blir det spel?
Kram F  8)

knallpucko

Då senarelägger vi starten med två veckor och kör tisdagen 27/8 istället - hur ser det ut för er i dagsläget?

Niklas

Ser bra ut om två veckor

nemesiswar

I dags läget ser jag inga förhinder.

snoffaz

Ser bra ut för mig med..

Ewers

knallpucko

Då har vi preliminär check-in från alla för 27/8 - vi kör ett slutgiltigt dagen innan, så är vi säkra.

deadbolt

Ok bara hojta när någon faller av :)
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "