Nordholmiasagan - MUA

Startat av knallpucko, september 01, 2010, 12.55

Föregående ämne - Nästa ämne

Ewers

Check på det!

Väntar spänt på att få sätta klorna i nya strapatser.

Niklas

Tjohooo! Imorgon smäller det. Fick reda på att Fredrik KAN bli lite sen och han har ju nyckeln så jag kommer försöka jaga ngn som kan öppna. Har ni ngn känning med nyckel får ni gärna göra så med.

Ewers

Japp, stämmer. Jag skall på anställningsintervju kl 16.00 och kan därför bli sen. Har dock bil och komer därför snabbt förflytta mig från intervju, via BK, till Geddon.

/F 8)

knallpucko

Då hoppas vi bara att det inte regnar...
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

knallpucko

Nu har det dykt upp nya grejor... Snoffaz står utan barnvakt igen, så nu kommer en fråga jag hoppas alla ser! Jag har tyvärr bara tid att spela antingen denna vecka eller nästa (stort jobb ska vara inne den 25:e), så vad tycker ni: ska vi spela denna vecka utan Snoffaz eller nästa med honom?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!

snoffaz

Jag ber om ursäkt för orsakan av strul, och förstår helt och hållet om ni väljer att spela idag...

knallpucko

Ett förtydligande - om jag inte får svar av er allihop så träffas vi som det var tänkt på Geddon. Inga ändringar av planer utan att alla är med, alltså.

knallpucko

Sådär, då gick tiden ut - jag lämnar kontoret och tar mig mot lokalen. Vi spelar alltså ikväll som planerat och därmed inte nästa vecka. Må bäste mutant vinna... eh?

Ewers

Är det planerat för spel idag?

/F 8)

knallpucko

Nej, det är nästa vecka. Vi kanske ska passa på att köra en förkoll på hur det ser ut för alla nästa tisdag?

Niklas

ser bra ut. behöver jag komma i tid eller kan jag jiddra lite på stan och komma senare. Jag jollrar ju bara runt ändå

Niklas

Ser bra ut. Kan bli jobb men det bör jag veta senast på fredag

nemesiswar

Vågar inte lova eftersom jag har ett prov på Onsdagen och får se om helgen räcker för att förbereda mig...

knallpucko

Då är det dags imorgon igen, så jag tänkte att vi kör en slutlig check-in för samtliga spelare, både de som är galna och de som (tror att de) är automater.

snoffaz

Griseknoen är check än så länge...