Nordholmiasagan - MUA

Startat av knallpucko, september 01, 2010, 12.55

Föregående ämne - Nästa ämne

knallpucko

Mina herrar, jag är tvungen att ställa in spelningen nästa tisdag, 5/11, pga arbetsbelastning. Vi kör igen om tre veckor, då ska saker och ting kanske ha lugnat ner sig lite.
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Ewers

Ok, bra att du meddelar i tid.
Kram och spinn!

knallpucko

Mina herrar, dags för check-in för morgonkvällens spelning (i konferensrummet) - vilka är med när dagen gryr i Nordholmia?!
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!

Ewers

nemesiswar

snoffaz

Niklas

Jag är dubbelbokad... :o

Måste ha tolkat SL's datum fel. Tre veckor från den 28/10 fick jag till tisdag näst vecka först. Jag kommer troligtvis att spela annat spel på Gedon idag.

knallpucko

Mina herrar, jag är en idiot. Nisse har (givetvis) rätt: det är först nästa vecka som spelningen är inbokad. Jag hoppas att jag inte knäcker er mentalt i all er uppladdning inför kvällen om jag föreslår att vi kör på nästa vecka som tänkt, för att Nisse ska kunna vara med?

snoffaz

Ingen fara, fick det inte heller att gå ihop riktigt, passar ännu bättre nästa vecka för mig...

Niklas

Ni får gärna spela nästa vecka men jag kommer inte vara med. Sverige spelar mot Portugal i ett avgörande inför VM i Brazil

knallpucko

Då kanske vi ska köra idag iaf? Vad säger Snoffaz?

snoffaz

Jag kan spela idag spelar ingen roll....

knallpucko

Right, då avslutar jag diskussionen här: vi kör ikväll som planerat, utan Jånny. 17.15 i konferensrummet på Fabriksgatan - då smäller det!

snoffaz

vilken våning var det eller måste du släppa in oss..

knallpucko

Våning 6, avdelning c - det är öppet till 18, så ingen bör bli fast där nere.