KGP La Grande

Startat av carlsson, december 08, 2010, 22.21

Föregående ämne - Nästa ämne

carlsson

Observera: Helgen den 7-9 September är det Supporting Fire i lokalerna, med en ASL-turnering. Som ni redan vet hade jag tänkt att använda Gröna Rummet så jag vill att bordet ska vara undanröjt till dess. Hoppas att detta är okej med er.
Det blir tajt med tidsplanen för La Gleize, men tyskar och jänkare har lovat att lösa detta. ;)

La Gleize har påbörjat setup för natten, så kolla inte kartan förrän jag eller Nilsson sagt att det är okej, tack.

För övrigt vore det kul om ni ville vara med på lite trevlig ASL nämnda helg! (www.supportingfire.se)


Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Brain

Citat från: Lindbergh skrivet augusti 08, 2012, 21.39
I'm good to go för lördag, har ingen koll på vilken tid dock?! Pratade vi inte om tidig eftermiddag typ?

Tror det var något sånt, har inte lyckats nå Land än för en extra verifikation/tidskoll men jobbar på det
Tomas Davidsson

Lindbergh

Jag har en notering om 16:00 nu när jag har min telefon nära, kan det vara den tiden?
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Brain

Land har beordrad övertid till 16 så spelstart 16.30.
Tomas Davidsson

carlsson

Tysk setup på La Gleize klar!

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Lindbergh

ok, då tar vi en diskussion om hur vi får till en massa spel på La Gleize kartan till september och vilka dagar vi kan spela!
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

carlsson

Säg till direkt ni är klara med er setup, så kan jag och Nilsson föreslå datum!

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Lindbergh

US börjat set-up på La G och kommer att slutföra på fredag kväll. Det blir lite på en höft, men det kommer att gå. Tjohej!

Jag kan spela till helgen - vilken tid?  :D
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Raslurbat

Setup är i princip klart. Lite pyssel kvar för L-H på fre. 1 timme för att få överblick och göra klart.
Har trupp och en del markörer utlagda för att göra det överskådligt för L-H. Vore snällt om tysken inte kollade :)

Ivar, kan du i helgen nått? Det blir extra spel på söndag ifall inte Stefan ska göra kaos av Andreas zombies då. Annars blir det lir 20:e och 22:a

Godspeed!
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Gobbos Spider

Söndagszombies är inställt. Jag är game om ni vill.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Ivar

Jag kan komma ner på fredag o göra setup med er? Vilken tid ska jag vara där?
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Raslurbat

#371
Jag åker till Lund på fredag och kommer hem igen på söndag.

Ivar och L-H, ni får kontakta varandra och sen meddela Stefan när ni are ready to go.
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Lindbergh

God morgon!

Jag kommer ner i dag fredag senast 18 för att göra det sista i set-up, behöver max en timma för "catch up" och set-up och kan spela sedan?!?? Vad säger du om det Stefan? Ivar?

Är söndag en bra dag så tar vi söndag och spelar, tid?
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Ewers

Jag kan vara med och spela på söndag om så önskas. Slutar jobbet ca 15.00.

Komer hur som helst ner och tittar förbi.

/F 8)

Ivar

Jag är där innan 18, tror att en timme är MYCKET optimistiskt...
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.