World in Flames

Startat av Clifford, mars 30, 2005, 15.21

Föregående ämne - Nästa ämne

KOBOLDKUNGEN

Kan tyvärr inte vara med. Lars-Ribbentrop slutar sent så han kan inte heller ta över. PM:ar Lars-Hitler om vad Italienaren vill ta sig för utifall ni bestämmer er för att spela ändå.
www.jisit.se

Apanpapan

Det luktar lite jobbigt för Lars att ta allt själv. För mig gör det inget om det blir inställt. Jag kommer sent ändå för jag har innebandymatch.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Lindbergh

Who dares wins...

Jag har fått direktiv för IT så vi drar igång så gott vi kan...ich nehme dem befehl über alles eller vad man säger...

Vi lär inte hinna så långt ändå!

L
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Robin

Achtung baby!

Det blir inget spel på tisdag, då President Larsson fyller år och skall ha slakt hemma...

Eh, jag menar släkt.  8)
Jag vann combat med 13.

oscar

Det var därför vi skulle vara två på varje sida... :(
Men, jag är ju Brekal liksom...

Lindbergh

öhh...är vi inte minst två på varje sida?  :-k Då har jag missat något, trodde det var Larsson & Cliff som spelade USA?

Går det att lösa så vi kan spela eller är det tok-kört?
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Ewers

Cliff anser inte att han spelar Wif längre då han inte varit med på så länge.
Bara så ni vet...

/F   8)

KOBOLDKUNGEN

Jag kan inte vara med nästa tisdag, alltså den 18:e.
Men L-H, det är bara å följa planen, det har ju gått bra hitintills  :wink:
www.jisit.se

Clifford

Mest att jag inte kan vara med och förväntas styra USA då jag inte KUNNAT vara med hälften av spelningarna, ännu mindre på sistone. Därav har jag noll koll och skulle bara sabba.

Lindbergh

Tolkar det hela som om det blir nada spel i kväll pga att USA saknas?

Skall uppenbarligen försöka spela GE/IT själv nästa tisdag igen, under den förutsättning att Renis byggt klart för IT. Vill bara poängtera för de allierade att det kommer att ta låång tid för mina impulser.

Kan någon bekräfta att det inte blir något i kväll från de allierades sida?

L

Apanpapan

Jag tänker inte spela USA. Om inte ryssen kan tänka sig att ta över skiten så blir det inget.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

GrandPA

Nej det blir inget lir. Det finns ingen allierad som har en aning om vad amerikanen sysslar med i stillahavet så det är inte så smart om nån av oss tar över.
All for one and more for me

Lindbergh

Tack, då vet jag det och tar "kvällen ledig"...även om det känns bistert! Tänkte annars att Dale kunde tagit över  :D men det kanske inte är så kul för jänkaren :wink:

L

oscar

Det blir väl lir imorgon hoppas jag?
Men, jag är ju Brekal liksom...

KOBOLDKUNGEN

Larsson ska väl också på sisters?
Då finns det ingen jänkare imorn heller.
www.jisit.se