World in Flames

Startat av Clifford, mars 30, 2005, 15.21

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

Jupp Jupp, sisters of mercy på tisdag indeed :!:

Sorry för att det blivit uppehåll 2 veckor i rad, men som nån sa, det var därför det helst skulle vara flera per land...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

oscar

Inte igen...

Det här är verkligen inte bra. Man får tänka på att vi faktiskt ockuperar ett rum som rätt många faktiskt är sugna på att använda.

Det borde ha varit möjligt att lösa den här situationen genom att meddela sig längre tid i förväg.
Men, jag är ju Brekal liksom...

Lindbergh

:angryfire:

...så slipper jag säga saker i klartext.
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

oscar

Jag kommer att befinna mig i Huelva (Spanien) under perioden 22/3 - 3/5 vilket innebär att jag missar två tisdagar i rad. Kamrat PA kommer att sköta USSR oklanderligt under tiden.

Synd bara att man inte kan vara med när det ÄNTLIGEN drar ihop sig till bajonett på...
Men, jag är ju Brekal liksom...

Lindbergh

...jag har en lucka nästa ons/torsdag typ 3-4 maj. Kanske vi kan ta en extra WiF någon av dagarna i stället för att dra ut på det?? Det är ju snart 1943 också...
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

KOBOLDKUNGEN

4:e funkar för mig
www.jisit.se

Dale

4:e funkar för mig också

Lindbergh

...vore bra med en extra spelning eller så, vi har ju tappat två tisdagar som vi kanske kan försöka "spela ikapp". Tyckte tisdagens lir var helt okey, även om jag slog SÄMST...jag menar slagen 3,4 och 2 med 2D10 i assaults...gör om det om ni kan  :D

Hur ser USSR, USA och WC på det? Kom igen...

Apanpapan

WC skiter i det. Torsdag går bra vad jag vet. Men jag återkommer med närmare detaljer. Du slog inte dåligt, greker är hårdast i stan.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

GrandPA

4:e går bra. Är det start kl 18:00 eller?
All for one and more for me

Lindbergh

...då är det bara Robin & Larsson vi väntar på????

18:00 låter som en bra tid, hinner alla göra sin uppflippning och så innan?

L

Robin

Torsdag är inte särskilt bra för mig.
Jag vann combat med 13.

Lindbergh

...Hur ser onsdagen ut då?

KOBOLDKUNGEN

Jag kan inte onsdag, men du får köra Italien om det funkar för övriga.
www.jisit.se

Robin

15-22 på onsdag är min arbetstid. Kan se om jag kan byta bort den...
Jag vann combat med 13.