World in Flames

Startat av Clifford, mars 30, 2005, 15.21

Föregående ämne - Nästa ämne

oscar

Nästa wif-tisdag är, såvitt jag kan förstå, den 13: juni.

Om folk kan FYLLA I LISTAN så kan vi lättare planera.

Fre 2/6 - Oscar
Lör 3/6 - Oscar
Sön 4/6
Mån 5/6 - Oscar, Robin
Ons 7/6 - Oscar, Robin
Tor 8/6 - Oscar
Fre 9/6 - Oscar
Lör 10/6 - Oscar
Sön 11/6 - Oscar
Men, jag är ju Brekal liksom...

GrandPA

Nej det är den 20:e. :cry:
All for one and more for me

Lindbergh

20/6 ??? WTF det var ju en lång tid?? Nu på onsdag då?

Lör 3/6 - Oscar
Sön 4/6
Mån 5/6 - Oscar, Robin
Ons 7/6 - Oscar, Robin, Lindbergh
Tor 8/6 - Oscar
Fre 9/6 - Oscar
Lör 10/6 - Oscar
Sön 11/6 - Oscar
Mån 12/6 - Lindbergh
Tis 13/6 - Lindbergh
Ons 14/6
Tors 15/6
Fre 16/6
Lör 17/6
Sön 18/6
Mån 19/6 - Lindbergh
Tis 20/6 - Lindbergh
Ons 21/6 - Lindbergh
Tors 22/6 - Lindbergh
Fre 23/6 (midsommar)
Lör 24/6
Sön 25/6
Mån 26/6 - Lindbergh
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Lindbergh

Har jag förstått rätt nu, att det inte blir WiF de närmaste dagarna och första spelningen (fortsättningen på turnen) är den 20/6 :?:

...Bara undrar då jag inte har koll på läget riktigt!
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Robin

Det verkar så. Hultsfred är av ondo.
Jag vann combat med 13.

oscar

Härligt! Bara 8 dagar kvar till nästa spelning...
Men, jag är ju Brekal liksom...

KOBOLDKUNGEN

Vill inte lägga ytterligare smolk i bägaren men har gjort en intressant observation.

Nästa tisdag är det Sverige-England, tisdagen efter åttondelsfinal och tisdagen därefter semifinal.
www.jisit.se

Ewers

Därför tycker jag att det är lika bra att ni lägger ner hela omgången, tittar på fotboll och ger oss som vill spela ASL rummet!!!  :D

/F  8)

Judas

Citat från: "Ewers"Därför tycker jag att det är lika bra att ni lägger ner hela omgången, tittar på fotboll och ger oss som vill spela ASL rummet!!!  :D

/F  8)

Det är ju trots allt bara vm vart fjärde år, och det är väl slut innom en månad.  :wink:

Lindbergh

Citat från: "KOBOLDKUNGEN"Vill inte lägga ytterligare smolk i bägaren men har gjort en intressant observation.

Nästa tisdag är det Sverige-England, tisdagen efter åttondelsfinal och tisdagen därefter semifinal.

...Då känns det väl bra att de inte snodde TVn också? Det är ju perfekt för de som inte gör sina impulser  :D att se Sveriges sista match  :wink:

L

KOBOLDKUNGEN

Skulle tro att det inte blir nåt spel på tisdag eftersom folk vill glo på fotboll, jag spelar max till 20.30 i alla fall.
HEJA SVERIGE :cheers:
www.jisit.se

Lindbergh

Hur ser det ut för de andra - går det att vi spelar ändå och vi lägger ned 20:30? Jag kan fortsätta själv om det behövs...under den förutsättning att jag får direktiv från IT...

Då hinner vi i vart fall spela klart impulsen sept/oct 1943...det är en mindre bra övning att lägga ned mitt i en impuls...

Hur ser det ut lördagen den 15/7 för folk? Vad sägs om en heldag från 10.00 till 01:00 med WiF för att få slut på "eländet"?

L

KOBOLDKUNGEN

Ja kan inte den 15:e då jag är i Arvika, men det löser säkert Lindbergh om inte de allierad redan fixat Italienproblemet vid det laget.
www.jisit.se

Lindbergh

Onej, Italien kommer att hålla stånd!! Skall skicka dit Kesselring och sega mig fast  :wink:

...fast det tar lite tid att styra GE/IT själv...

Är det någon mer som skall på festival, typ Larsson? I så fall är det synnerligen idiotiskt att ens försöka skrapa ihop en spelning...

L

GrandPA

Det är tråkigt att inte kunna se sverige spela men men jag kan tänka mig spela ändå.
All for one and more for me