World in Flames

Startat av Clifford, mars 30, 2005, 15.21

Föregående ämne - Nästa ämne

Lindbergh

Vi spelar väl i morgon, eller :?:

Kan tänka mig och börja tidigare om det behövs :!:

...kan börja 17:00 eller lite tidigare om jag får reda på det i tid...börjar känna mig lite orolig över att det inte blir så många fler tillfällen under sommaren som vi kanske hoppats på...

L
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

oscar

Matchen börjar kl 21.00 och alla sidor spelar ju inte samtidigt. Det borde ju innebära att man inte missar så mycket...
Men, jag är ju Brekal liksom...

KOBOLDKUNGEN

Inte så mycket  :shock:
Jag tänker inte missa en sekund. Heja Sverige friskt humör... :wav:
www.jisit.se

Lindbergh

...Får korrigera något, vi skall köra ytterligare en intervjuomgång i en rekrytering som bokades till 16:00 i morgon eftermiddag...vilket innebär att jag kan börja cirka 18:00 ändå... :cry: :wink:

Är onsdagen körd? Hade ju varit mumma och köra tisdag OCH onsdag!!

L
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Martin Larsson

Hmmm, pga en del trassel på jobbet arbetar jag idag, blev inringd imorse...kommer inte att vara tillgänglig före typ 19.45 pga resa hem till borås, sorry för detta  :?

Antingen så börjar vi då eller så får bollsportsintresserade en heldag för sitt trams  8)  Ska försöka ringa runt till alla asap...

Gällande onsdag så är den helt grön för min del :!:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Har pratat med PA & Oscar, de kan imorgon. PA sa att Pasi kunde imorron. Jag kan. Martin kan.

Om Lars kan, så tycker jag då att vi tar spelningen imorgon onsdag istället. Har du fått mitt SMS förresten?
Jag vann combat med 13.

KOBOLDKUNGEN

Då kommer inte jag idag i alla fall, skulle ändå dra vid 2000.
Onsdag funkar för mig.
www.jisit.se

Lindbergh

Har nu mottagit SMS och pratat med Robin (har min mobil avstängd på jobbet). Jag kommer inte ned då jag fått mina DVD från CDON - det är ju ändå inget på TV i kväll  :wink:

JAG KAN ONSDAG KVÄLL!!!! Kan börja spela runt 17, såvida inte det dyker upp något oförutsett på jobbet!!

Bra initiativ Robin-san!

L

Martin Larsson

Citat från: "Lindbergh"Jag kommer inte ned då jag fått mina DVD från CDON - det är ju ändå inget på TV i kväll  :wink:

Det vettigaste som Hitler någonsin sagt, Roosevelt fattar inte vad denna märkliga Soccerhysteri ska va bra för :roll:

Ses imorgon vid 5!

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

KOBOLDKUNGEN

Trodde det var 18 som gällde, då kommer jag i alla fall
www.jisit.se

Robin

Robin-SAMA om jag får be.
Jag vann combat med 13.

oscar

Även den gode ryssen kommer kl 18.
Men, jag är ju Brekal liksom...

KOBOLDKUNGEN

Ni är alla dumma i huvudet som inte förstår er på vad som är viktigt i livet  :wink:
De två kommande tisdagarna kommer inte jag vara med då jag ska ägna mig åt den största världshändelsen sen 2002  :occasion5:
www.jisit.se

Martin Larsson

Bah, ORM!

Den enda sport som kan vara tillräckligt viktig för att uppfylla det kriteriet är defenitivt inte fotboll, maken till seg sport  får man leta hårt i de märkliga engelskhärstammande sporterna för att hitta  :roll:

6 då istället...

Lindbergh

Är det möjligt att börja tidigare än 18 på tisdag :?:

Jag spelar GE/IT själv, så det kommer ta lååång tid att göra en impuls  :? såg att mina investeringar i Italiens högteknologi börjar ge avkastning - schyssta NAV i spel nu!!

Kan inte spela nästa tisdag den 4/7 och Renis skall kolla på fotboll, så det blir inget då...

L