World in Flames

Startat av Clifford, mars 30, 2005, 15.21

Föregående ämne - Nästa ämne

Lindbergh

Ja, vad säger man? Nog för att de har roliga prylar (som usb-grejor), men detta tar priset...så coolt!!

http://www.coolstuff.se/p339/RCBattleTank116.html

:D
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Apanpapan

Inget spel imorgon. Nytt jobb, nya möten. Nästa tisdag ska väl gå bra.

Sorry.  :oops:
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Martin Larsson

Gief leksakspansarvagn!! :D
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Lindbergh

Citat från: "Apanpapan"Inget spel imorgon. Nytt jobb, nya möten. Nästa tisdag ska väl gå bra.

Sorry.  :oops:

OK, roger that! Good luck!

L
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Lindbergh

Kommer inte att kunna spela WIF den 24/10 då jag är på konferens insåg jag idag då jag skummade igenom min kalender!

Tror kanske att vi får göra det mesta av de tillfällena vi spelar, annars är det en risk att det kommer att dra ut på tiden kanske??

Time will tell...

L

Robin

blir sen idag, slutar 18.00
Jag vann combat med 13.

Lindbergh

Kommer strax innan 18-tiden!!

VI MÅSTE VINNA INITIATIVET ! !

L

Martin Larsson

Nej Lars, det måste ni inte. Det är bara en dum ide som hitler fått i nattmössan, allt kommer gå mycket smidigare om ni inte vinner det å det blir bra väder  :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Lindbergh

Jag har en snillrik plan - skall försöka slå split mellan CW och USA genom att försöka mig på en vinteroffensiv med alla mina ARM och MECH  :D

Vinner vi därmed initiativet och det blir BLIZZARD så anfaller vi  :wink:

Robin

B L I T Z ! ! ! !

:ratling:

Cliff, du borde lägga in lite tank-animationer under emoticons  8)
Jag vann combat med 13.

Lindbergh

T I R P I T Z rules!

Härligt med självmordsuppdrag vintern 1944 mot brittiska konvojer och fimpa 6-7 CP...Tyvärr glömde Dönitz att meddela att bunkringsfartygen smälts ned för att bygga JagdTigrar  :D och att OKW förväntar sig att kaptenerna följer med sina fartyg i djupet...

Lite besynnerligt dock, att det är hårdare sjöstrider vintern 1944 i europa och runt medelhavet än det är i H E L A   S T I L L A  H A V E T  :shock:

BTW, vi måste vinna intitativet igen ! !

Gott nytt år, 1945 är välkommet! Fred någon? Föreslår separat fred med västallierade så vi kan kväsa kommunisten?  :D

Lindbergh

Hej hej!

Vill bara meddela att jag inte har hunnit med min produktion för GE/IT, skall försöka ha den klar innan 18:00!!

...såvida inte att vi kan hitta en stilleståndslinje och att vi kommer överens om en fred? USSR kan få rumänien och de västallierade kan få Frankrike... :D

Så kan vi spela ASL istället  :D

Ha de' gött!

L

carlsson

Citat från: "Lindbergh"Hej hej!
Så kan vi spela ASL istället  :D
L

Now you talkin'!

;)

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

GrandPA

Slutar 19:00 i morgon hoppas att Oskar kommer 18.00 annars får vi väl börja senare.
All for one and more for me

Lindbergh

INgen fara - vi vinner initiativet så det är lugnt!!!  :D