Spela HordeMachine regelbundet på en veckodag

Startat av Martin Larsson, april 04, 2013, 13.29

Föregående ämne - Nästa ämne

Vilken veckodag passar folk bäst att ha som HordeMachine dag?

MÃ¥n
0 (0%)
Tis
2 (20%)
Ons
1 (10%)
Tor
7 (70%)

Antal personer som röstat: 10

Omröstningen har avslutats: maj 04, 2013, 13.29

Gustaf Eklund

Alltid roligt med mer grejer :)

Är det någon som vill spela på måndag nästa vecka? Jag har gått igenom mina planer och det är den enda dagen som inte krockar med något annat.
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Andreas Graae

Måndag hade nog funkat bra. Dock tidigt för jag ska jobba natt så behöver sova lite på eftermiddagen.

Men antingen spelar vi på Geddon om någon annan vill komma o spela eller så spelar vi hemma Hos mig i skene. Kan man spela lite mera o kanske måla me!

För övrigt folk kommer jag för tillfället ha nyckeln till Lokalen då Larsson börjar jobba snart.

Robin

Kommer nog inte på torsdag eftersom jag måste tvätta då.
Jag vann combat med 13.

Andreas Graae

Om folk vill spela på torsdag så säg till. Jag måste egentligen måla hela veckan men kan ta med saker t geddon om ngn voll spela :)

Andreas Graae

Jag och Christopher kommer vara på geddon imorgon (Torsdag), är väl där någon gång mellan 15-16

Martin Larsson

Hoppas ni har kul, är inte alls avundsjuk alls :o
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Det var jätte roligt idag, dock tror jag inte att Christopher var så glad d sista... efter borka tagit 4 Tough rolls i rad mot Mulgs Klubba (o en chronicler va jobbig o döda för den klarade 3 st tough i rad innan det) o några slag från Earthborn, gått iväg en bit för han va packad.... så Hjälpte han till att få loss lite troll, o tillsut så chargade en Champion Hourluk......o det blev ingen tough där.

Så med andra ord med tanke på hur JÄVLA bra Borka e på o ta tough så måste ju Family reunion vara bättre än Runes of War.....

Sry Christopher för mina tärningar XD det va en jämn match!

Gustaf Eklund

Det blir väl så i tärningsbaserade spel ibland :)

Nästa vecka är jag ledig torsdag och fredag, så då spelar jag gärna.

Andreas Graae

Nästa torsdag blir det definitivt spel iaf!

Gustaf Eklund

Jag vann min första match idag :D
Mötte en blivande Cryx spelare som går på samma skola som jag. Han körde Goreshade1, en Ripjaw, en Slayer, Deathjack, en squad Bane Thralls och en squad Bane Knights. Jag körde Kreoss1, x2 Reckoners, en Crusader, x2 Cinerator squads och en minimi Choir squad (Samma lista jag kört ett tag nu)

Matchen gick rätt långsamt eftersom vi fick kolla regler och sådant rätt ofta, men jag fick in min Feat på hela hans armé förutom Goreshade och slog då ihjäl Deathjack, Ripjawen med Reckoners och Cinerators och dödade gruppen med Thralls med Kreoss.
I slutet så dödade jag Goreshade med en Cinerator och ett skott (som var olagligt eftersom vi missade hur engaged in melee fungerar) från en Reckoner.
Totalt så dog bara tre Cinerators och Crusadern på min sida, men det var ändå en väldigt rolig match.

Gustaf Eklund

När vill folk spela på torsdag? Runt 13:30 eller runt 15:30 passar mig bäst.

Andreas Graae

Gustaf Eklund

Då tycker jag vi kör på det så kan andra komma när de vill :)

Andreas Graae

Andreas Graae

Hej hej folk. Jag har blivit sjuk så kommer inte spela på Torsdag eller tidigare (hade inte kunnat på Torsdag ändå)

Kanske är upptagen på lördag (iaf på kvällen), men om inte kanske ngn e sugen på Games Day eller liknande på lördag? Kan se hur veckan blir.