Huvudmeny

kamPAnjen

Startat av Getsen, maj 12, 2005, 02.28

Föregående ämne - Nästa ämne

GrandPA

Har redan kollat med Martin, har bara glömt att säga det. Vi börjar typ 13:00 med lite genomgång om varför ni är där ni är och hur ni är där och var ni är där, var, när, var, varfär, när, hur, vart, jag fattar inte

Charliecharlie kommer lite sen men jag tror det finns en del att gå igenom så han missar nog inget.
All for one and more for me

Gunilla Hellén

Trevlig spelning. Jag längtar till festen.

Getsen

Yeah baby!! När lirar vi nästa gång?
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

GrandPA

Vet inte men ni kan väl försöka koka ihop nått datum.

Vem vet kanske får Ziras dansa med kejsarens asfula mormor nästa spelning. :P
Eller så kan det vara så att ni blivit bjudna endast för att bli festens huvudatraktion då ni inför alla gäster avrättas på något lustigt sätt. :twisted:

Getsen

umm.. kommande helgen? 19 på måndag, så det borde väl bli runt 23-24 sådär? Jag har inget planerat, och Ziras skulle klubba tjej-sarns asfula mormor, eller rekrytera henne till Enjis Väg.. borde skriva ett manifeste... hmmmm...

Gunilla Hellén

Jag spelar gärna på lördag den 24/9 (tror jag). Vem kan mer?

GrandPA

Det blir lir på lördag. Alla sa att dom kunde så jag räknar med att det är så. Har för mig att Martin jobbade och inte kunde börja tidigt. Folk kan väl säga när dom kan börja så tar vi den senaste tiden. Vi börjar dock senast 18:00.

Getsen

Citat från: "GrandPA"Det blir lir på lördag. Alla sa att dom kunde så jag räknar med att det är så. Har för mig att Martin jobbade och inte kunde börja tidigt. Folk kan väl säga när dom kan börja så tar vi den senaste tiden. Vi börjar dock senast 18:00.

Jag ska till bok & biblioteksmässan en sväng på dan, men i övrigt är saken en biff.. Har ingen riktig koll på när jag återvänder dock men det bör inte vara efter 18.00 i alla fall.

Martin Larsson

Tack för senast :!: Petter har än en gång solat sig i rampljuset med vitiga personer, och dessutom fått dem att följa hans vilja(att den dock aldrig han utföras är en annan sak...)

Väntar spännt på nästa tillfälle 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Getsen

Kejsaren är död!! Allt är förgäves!! Buuhuuhuu!! Jag fick inte tackla demonprinsen!! Spelet suger!! När ska vi spela nästa gång?? :-)

Martin Larsson

Njaja, allt e inte kass. Förhoppningsvis har tillräckligt många viktiga personer dött så att Petter kan gifta in sig på bra plats i ett adelshus och sedan bli cool general :D
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Getsen

Citat från: "Martin Larsson"Njaja, allt e inte kass. Förhoppningsvis har tillräckligt många viktiga personer dött så att Petter kan gifta in sig på bra plats i ett adelshus och sedan bli cool general :D

Tänk om det inte blir nåt krig :-( Vad ska vi göra då?

Gunilla Hellén

Då kan vi ha fest. För att typ sörja de som dött och ja, fira att vi lever. Om nu inte jag dog av min skador, då ställer jag in firandet. Och jag hoppas verkligen att Dellon hade vett på att hålla sig undan.... :x

Getsen

Citat från: "Gunilla Hellén"Då kan vi ha fest. För att typ sörja de som dött och ja, fira att vi lever. Om nu inte jag dog av min skador, då ställer jag in firandet. Och jag hoppas verkligen att Dellon hade vett på att hålla sig undan.... :x

Ärver inte du hans cash om han kolar? :D

Gunilla Hellén

Det vet jag inte, men i vilket fall så är han ju så söt och dessutom ett lammkött. Det vore nog svårt att få tag på något bättre parti.