Huvudmeny

kamPAnjen

Startat av Getsen, maj 12, 2005, 02.28

Föregående ämne - Nästa ämne

Getsen

Nog snackat om lammkött!! Låt oss hitta datum. Jag åker bort runt den 22:e sådär och är borta i typ en vecka. Vore kul att försöka spela innan det... vill helst inte missa nåt, det är ju spännande nu...

En liten preview från Enkis Väg:
Om krigare
Krigaren sägs vara världens näst äldsta yrke, och med rätta. Gudarnas folk har länge levt med insikten att striden är vad som för världen framåt och vi behöver bara se till historien för att se hur rätt de har. Sådan visdom åldras inte och sanningen i detta kan inte motsägas.

:D
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Gunilla Hellén

Jag kan ofta men INTE på söndag för då spelar jag Eon. Kan vi ta någon fredag kanske? antingen 14/10 eller 21/10? Annars kan jag spela på vardagar men det kanske ingen annan kan.

Getsen

Heh, jag är inte så smart, så det är tur att jag har andra bra kvalitéer. Det är tydligen i november jag ska ge mig ut i världen, inte i oktober.. så jag kan lira även efter den 22:e... fredag, lördag, whatever funkar för mig. Kan spelledaren yla ur sig ett par datum? :-)

Gunilla Hellén

Var ska du åka?

Getsen

Spanien och en sväng till Marocko. Päronen fyller 30 år som gifta. Så det blir solkräm och andalus-borgar för hela slanten. Heja mammor med arkeologiska intressen. Det var nånstans i området runt Seville (stavning?) .

Gunilla Hellén

GrandPA

Kanske spel på lördag om folk kan. Kan folk?

Dellon lär ju vara så fett ........ :P
All for one and more for me

Getsen

JAG KAN!! JAG KAN!! :D :D :D

Och jag vill börja tiiiiiidiiiiigt om det går. Vi har ju massor att undersöka och lura och klura med.

Martin Larsson

Om vi menar nu på lördag så ser det grönt ut på Petter-fronten, extra grönt eftersom deet är Petter själv som ska se till att det blir fronter skapade :twisted:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Getsen

Jag snackade just med Charlie-Charlie, och han var på. Robin var i ett "eeeh, kanske"-stadie och kommer meddela någon i gruppen när han vet.

Gunilla Hellén

Jag har haft så mkt att göra nu ett tag och jag skulle så gärna vilja vara helt ledig på lördag. Kan vi inte spela på fredag istället?

Getsen

Citat från: "Gunilla Hellén"Jag har haft så mkt att göra nu ett tag och jag skulle så gärna vilja vara helt ledig på lördag. Kan vi inte spela på fredag istället?

jag kan vilket som... fre, lör eller sön. Helst inte söndag dock.

GrandPA

Är upptagen både fredag och söndag. Om du inte vill vara med kan vi då spela utan dig? Kan förstå om du inte tycker det då det är ganska mycket som händer. Annars går det ju bra att bara vara med en stund. Isåfall hinner Valdira kanske reda ut det som är viktigast för henne.

Och hur blir det med den där Robäään? Har den där telefonslaven hört av sig till någon?
All for one and more for me

Robin

Citat från: "Getsen"Spanien och en sväng till Marocko. Päronen fyller 30 år som gifta. Så det blir solkräm och andalus-borgar för hela slanten. Heja mammor med arkeologiska intressen. Det var nånstans i området runt Seville (stavning?) .

Ni skall till Alhambra? Grymt cool medeltidsborg med ganska många arabiska inslag. Vissa delar är löjligt välbevarade.... Sist jag var där så var det dock en bunt lurendrejare och bluffmånglare vid parkeringsplatsen dock, beware ;)
Jag vann combat med 13.

Robin

Vill ju egentligen spela WoW på lördag  :lol:

Men det skall väl gå för mig.
Jag vann combat med 13.