Huvudmeny

kamPAnjen

Startat av Getsen, maj 12, 2005, 02.28

Föregående ämne - Nästa ämne

GrandPA

Robin? Hallå......... SVARA ROBIN
All for one and more for me

Martin Larsson

Robin har semester denna + nästa vecka  och har nog aldrig hittils frivilligt loggat av WoW är min gissning 8)

Detta kan naturligtvis tolkas på 2 sätt :arrow:

1: Robin har semester - ´nuff said :!:

2: Robin har semester - han kommer inte att ha läst detta innan det är för sent :!:

Good luck :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

19/11 blir nog bra.
Jag vann combat med 13.

Getsen

ok, så vi rular fett. När börjar vi på lördag?
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

GrandPA

Tja, personligen passar 14:00 bäst men om folk vill börja senare är det ok för mig.

Getsen

14.00 funkar. Jag vill inte inte sitta superlänge.

Gunilla Hellén

Håller med getsen!

Getsen

Jag ska tydligen jobba på söndag klockan tidigt, så jag kommer att bryta runt 23.00 ungefär.

Martin Larsson

6imm3 th3 3rf5 and g3rf5 :twisted:

Minst tresiffrigt annars får ni underkännt 8)

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

GrandPA

.....öööh.....jag fattar inte. Vad är det jag missar?

Gunilla Hellén

Förstod shit av din formel men så är jag ju tjej så jag får väl skylla på det.

Vi spelade från c:a 14 till c:a 19 och det resulterade i 12 erf och 1 gerf.
Vi sluskade oss in i stan med båt mitt i natten och skulle sedan hitta någonstans att bo. Det gick inte så bra att hitta en övergiven lägenhet. Efter ett nattligt äventyr vilket inkluderade ett fyllo, en hund, två beväpnade män och Eben så kom vi på den briljanta planen att vi låtsas att vi var snåla handelsmän ofrivilligt kvarhållna i staden pga blokaden och att vi hade valt ett för stökigt och bökigt värdhus och därför nu valt att byta nu mitt natten/ tidigt på morgonen. Ja den nya värdshusvärden trodde oss nog och vi fick sova på ett golv. Sedan  letade vi vidare till ett ännu flashigare värdshus där Valli strödde cashen omkring oss( förmodligen ur våra sparpengar, but who cares i'm rich) . Vi har lyssnat på skvaller och det finns mycket att hämta i bland de uttråkade och högst skvallertackiga handelsmännen.

Nästa spelning: När?

Getsen

Ni är ju så o-l33t, jag fattade lätt vad han menade.

Vi tänkte väl inte så mycket alls och som vanligt i sådana situationer så är det bäst att följa någon som är van vid det :D Det var en kort och på sina håll ganska spännande gyttjespelning.

Jag spelar gärna någon gång i december igen. Jag tycker att revolution och statskupp låter fräckt och att vi bör kontakta Generalen i alla fall även om vi bör ha checkat av så mycket annat på prioriteringslistan som vi bara kan innan dess, då saker kan skita sig därifrån. Sen stormar vi tronrummet med de inhyrda knektarna :D

Gunilla Hellén

Martin Larsson

FFS pp1 9r0w up, l33t5p33k r0x :!:

Gällande nästa lir så kan det bli lite halvdant för min del, jobbar typ mån-lör varje vekca fram till jul...Alt 1 (som är bäst för min del) är att vi spelar på en fredag, börjar ganska tidigt och slutar vid 00 tiden. Alt 2 är att spela en lördag ändå, då jag kan dyka upp vid typ 7 och kommer att vara seg som daim...

Helgen 2-4 är inte bra nån stans dock, dvs går inte  :P

Getsen

Jag misstänker att jag kommer jobba ubermycket fram till jul, inkluderat de flesta av söndagarna. Fredagar låter trevligt dock. Jag tror att vi behöver en eller två korta spelningar och liksom, filura lite på vad vi vill göra etc.